Syskon i Västerås.
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
BIM idag eller, Angeni? Hoppas mensen håller sig undan.
Själv fick jag fullt utslag på ÄL-testet idag. Myste igår så nu hoppas jag. Märker att jag blivit desperat nu... Tänkte åka och simma idag. Men fick för mig att krigarna kanske skulle sköljas ut innan de hunnit befrukta ägget där inne då. Löjligt, jag vet, men kanske kanske kan det hjälpa. Blev iaf fötterna upp i soffan istället ;)
Ingen mens ännu men tydliga känningar av den.. Flytningar och mensvärk av och till. Får avvakta någon dag till. Kanske kommer inatt eller ikväll:/
Scillablå: vi häller tummarna att de hittade fram istället;)
ScillaBlå - lika bra att ta det säkra före det osäkra! Ta det lugnt och vila, det är en bra idé tror jag.
angeni - hoppas på ett fint +!!
Jäklar att man inte kan slappna av och bara vänta. Sitter här på BIM -10 och inbillar mig att jag har molvärk och mår illa. Det är ju bara så dumt. Men jag vill ju så mycket...
Scillablå: känner igen den känslan, alldeles för väl...
Här blev det mens och nu blir det lite fokus på skola istället men däremot så kommer vi inte skydda oss så det kan ju fortfarande hända något.
angeni - trist att mensen kom. Hoppas verkligen att det tar sig framöver!
ScillaBlå - ja man är duktig på att analysera symptom, hoppas att de är tecken på att plusset är på gång!
Enligt min app har jag nu gått in i vecka fyra. Hoppas jag får gå in i vecka fem också. BIM om en vecka...
Låt nu minus hålla sig borta, vill se ett fiiiint plus! Och få sällskap nästa år!!!!!
BIM idag (enl appen). Får se när o om den kommer! =)