Syskon i Västerås.
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Härligt, baka på ScillaBlå!
Ja vul idag, det gick bra, ett litet pyre med ett pickande hjärta. Kändes underbart men samtidigt mätte hon den till 7 mm vilket enligt henne gav 6+4, jag trodde jag var i 7+2.... Såg en fotad lista som någon här på FL lagt upp i en tråd och där stod det att 7 mm var 6+6 så det kändes lite bättre...
Läkaren var inte orolig och sa att det var ofta det diffade en del i början och att befruktningen skett senare och att spermierna levt längre än man trott.
Jag trodde jag hade äl-sekret (eller en stor geleig klump, ursäkta detaljerna) den 6/7 och vi hade sex 7/7 men själva äl kanske inträffade mycket senare..
Ja ja skönt att pyrets hjärta slog iaf, nu har jag sett ett hjärta slå tidigare och ändå fått ma men förhoppningsvis går allt bra. Kan bara inte sluta oroa mig.
Härligt lakrits! Skönt med ett sådant resultat:)
Åh, va härligt med ett litet pickande hjärta Lakrits <3 Det kommer nog fortsätta att picka ska du se :) Sen kan du ju satsa på att föda på Sveriges vanligaste födelsedag som jag gjorde sist ;)
Köpte ett par typ mammabyxor igår. Ett par till... Längtar så. Än lever hoppet :)
ScillaBlå - håller tummarna! När är det dags att testa??
Har bim i helgen! Den får inte komma! Punkt! =)
Jaha, nu börjar det närma sig BIM och skensymptomen hopar sig... Vi får väl se. Kanske är det min tur nu :)
Testade mig idag på BIM dagen. Inte gravid stod det! Blä!