Syskon i Västerås.
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
De är privat . Dom finns på kopparlunden. Tele 021412000.
ScillaBlå - nej vad tråkigt med bemötandet! Hoppas verkligen du kan få hjälp från annat håll... Det känns som att något är konstigt, kanske något hormon som är fel. Har du tex kollat dig för hypothyreos? Jag har det och vet att det kan orsaka mf om man har för låga/höga värden. Det är ganska vanligt att få hypo. efter en graviditet, dock inte så många som pratar om det.
Hoppas verkligen att ni kan få hjälp...
Kan du inte försöka ringa kk igen och ignorera mf i maj och låtsas som att de skrivit fel eller nåt... De kanske inte ens antecknade det.. Kramar
Jag har ingen UVI och ingen annan infektion heller. Däremot massa hormon-blodprover tagna och en akut remiss skickad till KK. Pilutta KK!
ScillaBlå - vad bra att de tar tag i det! Hoppas allt ska lösa sig asap.
Tack Lakrits! Ja, det var skönt. Nu ska jag försöka att inte ta då stor plats i tråden men mina bekymmer. Hur går det för dig? Inga blödningar hoppas jag? Några andra roligare grav.symptom?
Och Angeni, BIM idag? Hoppas på plus för dig!
Nope Mensen kom igår... Inge vidare men då behöver jag inte tänka på något när jag åker utomlands. :)
Hej på er, nu är det snart dags för vul och återbesök efter de blödningar och vul jag gjorde i V5+4 då de knappt såg något. Blödningarna slutade ju och jag har fått mer och mer gravsymptom så hoppas verkligen att det finns ett litet pyre med pickande hjärta där inne! Kommer bli chockad om det inte ser bra ut men måste ha de också i åtanke, jag hade ändå brun/rosa flytningar i 5 dagar...
Hur går det för er andra?
Jag har testat med ÄL-stickor i en vecka nu. Tappade modet lite när de inte visade nåt alls i lördags när jag var säker på att jag hade ÄL. Men så imorse kissade jag på sista stickan, och tänk, den blev positiv. Så tydligen har jag ÄL tre dagar senare än jag trott (iaf den här cykeln). Tänk om det är så enkelt, att vi har sexat för tidigt varenda gång??... Fast ändå, simmarna borde ju överleva några dygn. Men men, ikväll kommer inte maken undan. Här ska bakas maj-bebis :)
Lakrits, VUL idag eller? Håller tummarna! Det var säkert bara en nidis :)