Syskon i Västerås.
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?
Åh, grattis 2 barnsmamma! Så under kan ske trots att mensen kommit :)
Hittade några gamla ÄL-test när jag städade badrumsskåpet idag. Nästa gång ska jag testa ordentligt och funkar det inte då så tar jag kontakt med KK. Men 2 barnsmamma är ju bevis på att det kan gå även efter ett år så jag får väl fortsätta att hoppas. Och fortsätta att njuta av ett glas vin på semestern ;)
Tack, jag kan knappt fatta det själv. Jag skall göra ett test om ett par dagar också.
Dock har jag ingen koll när jag hade mens sist. Tekniknörd som jag är så hade jag det i en app på telefonen, telefonen gick sönder och var inne på lagning och alla data försvann så nu har jag ingen som helst aning om när jag hade mens.
Jag kommer inte ihåg det. Skit också. Men jag hoppas att det blir lite klarhet när jag får köpa ett veckovisande test.
Eller så får det visa sig sen, men det blir nog i mars/april.
Jag fick en blödning i onsdags, sen vart det mindre och mindre, men jag "brukar" ha så. Det börjar blöda för att sen avta någon dag för att sen bli Stockholms blodbad. Köpte test idag och var bara tvungen att testa eftersom det inte blev någon blödning.
Tidigare graviditeter har jag också haft en liten blödning, runt v 6 på alla tre. (Ett MA som sagt i v 9)
Ska vänta några veckor innan jag ringer till BM, Hoppas bara min sista är kvar, hon var super bra, så genuint engagerad och trevlig.
GRATTIS Lakrits!! Usch för oron som kommer nu, alltid är det något. Är det inte det ena så är det det andra. :)
ScillaBlå> Det sista som överger en är hoppet. Jag "hotade" kroppen med att ringa BM nästa vecka. Det fungerade ;)
Över ett år har vi försökt.
Lite ljusrosa flytningar idag... Fortfarande ömmande bröst...hoppas att det ska försvinna och bero på svampinfektionen jag dragit på i 1,5v..orolig!!
Lakrits: vi håller tummarna att det inte beror på något annat!
Här är det 10 dagar kvar till bim.. Segt!
Lokesmammi: fy vad tråkigt! Hoppas det tar sig nästa gäng!
Flytningarna kommer och går...vill bara att de ska försvinna.
Ringde kvinnokliniken och kunde få ett vul idag men är bortrest.., Hade så gärna haft ett vul innan måndag, ska på fest med jobbet och hade gärna vetat om allt är som det ska eller ej innan....
Här har jag en jättekonstig känsla i magen. Det liksom vibrerar i nedre delen av magen! Hela tiden, skumt! Annars är det de vanliga. Ömma bröst och mensvärk, men de har jag ju haft innan mens förra gången.
Fick vul-tid idag men känner mig säker på mf. Tycker att flytningarna tilltagit men inget färskt blod men brunt...