• ScillaBlå

Syskon i Västerås.

Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?

• Svar på tråden Syskon i Västerås.
  • LokesMammi

V 5 (4+6) idag! Går såååååå sakta! =) hehe
    Tänkte berätta för familjen nästa söndag när vi ska fira sambon. Tänkte vänta några veckor till (kanske efter UL) innan man berättar för vänner! =) 

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Lyckanssmed

Vi fick veta att vår dotter ska bli storasyster i slutet på maj (28:e ungefär), jag tog ur spiralen i Augusti så det gick väl snabbare än vad vi vågat tro! 5+1 idag :)

• LokesMammi
    Lyckanssmed skrev 2013-09-28 22:25:11 följande:
    Vi fick veta att vår dotter ska bli storasyster i slutet på maj (28:e ungefär), jag tog ur spiralen i Augusti så det gick väl snabbare än vad vi vågat tro! 5+1 idag :)

Jag tog ut spiralen i juni o blev gravid i september! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Lakrits

Härligt Lokes!

Lyckanssmed - stort grattis!! Hur gammal är dottern?

ScillaBlå - trist, trist, trist!!! kramar

• Lakrits

ScillaBlå - hur har det gått med proverna du tagit? Fått några svar? Kram

Lyckanssmed - oj oj tätt!

• Lyckanssmed

Mm det är tätt, det tog sig lite snabbare än vad vi trodde! Men min man och hans äldsta lillebror är det 18 månader emellan och de har haft så kul tillsammans! Så jag tror det blir bra! Om allt går som det ska, innan vår dotter har vi fått 10 missfall och ett efter så vi får se vad som händer!

• ScillaBlå
    Lakrits skrev 2013-09-30 21:11:28 följande:

ScillaBlå - hur har det gått med proverna du tagit? Fått några svar? Kram

Lyckanssmed - oj oj tätt! smile1.gif

Jag tog ju hormonprover för sköldkörteln och så, men allt det var normalt. Så nu väntar jag på att få komma till KK och göra ultraljud och se om allt ser normalt ut på insidan också.

Mitt senaste desperata drag är att äta massa olika kosttillskott för att boosta fertiliteten. Bl.a. Bidrottninggele och B-vitamin.

Funkar det inte innan jul så vet jag inte om vi orkar försöka mer. Får se... :/
  • Lakrits

ScillaBlå - hur har det gått? Har du fått komma till kk? Hoppas det är på väg åt rätt håll!!

• Lakrits

Angeni - hur har det gått för dig?

ScillaBlå - har du testat bisolvon? Vi körde det innan de första två och det funkade, om det nu var det som gjorde det... Kan kanske vara värt att prova iaf.

Håller tummarna för er!!

Svar på tråden Syskon i Västerås.