Anonym (?) skrev 2013-05-15 12:27:18 följande:
Jag är ganska säker på att jag är fri att skriva så som jag själv vill men tack andå.
Jag har ställt en fråga i min trådstart varför svarar du inte på den om du själv är intresserad av illuminati?
Måste jag lämmna bevis för att få ställa en fråga om en fundering jag har? Du förstår nog själv att det inte finns några bevis för att en barnteckning på tv visar för att illuminati avslöjar sig själva. Du ställer en fråga som inte går att svara på. Vad för bevis skulle det va? Kan man inte disskutera utan bevis?
Ja, du är fri att skriva som du vill, men då får du räkna med att bli kallad foliehatt. Personligen hade jag valt att lägga diskussionen på en högre nivå.
Jag kan inte svara på frågorna i trådstarten eftersom jag inte förstår ditt påstående om att Illuminati har avslöjat sig själva genom denna barnteckning.
Därför har jag gång på gång efterfrågat förklaringen till VARFÖR denna barnteckning ska vara ett bevis på de har avslöjat sig, för det är ju det som denna tråd handlar om (reporter visar uggla = övertydligt enligt TS). Du påstår att de avslöjar sig själva genom denna handling. HUR och VARFÖR är denna handling ett avslöjande av Illuminati?
Du själv har valt att starta en tråd om att uggla = avslöjande, så varför kan du inte förklara ditt eget påstående?