Träning och hormonsprutor
Jag har PCO och tar nu Menopur för att få ägg, därefter ägglossningspruta och sedan ska vi försöka själva.
Min fundering gäller träning under behandlingen. Vad har ni fått för råd? Är det ok att springa och gymma?
Jag har PCO och tar nu Menopur för att få ägg, därefter ägglossningspruta och sedan ska vi försöka själva.
Min fundering gäller träning under behandlingen. Vad har ni fått för råd? Är det ok att springa och gymma?
Tack för era svar! Linna låter bra med 13 mm, då måste den ju fortsätta växa! Lycka till till er alla. Vi tar nya tag i juli. Får se om jag hinner titta in här framöver, en hel del att fixa nu inför nästnästa helg :).
Idag efter 30 menopursprutor har vi ett ägg så imorgon blir det ovitrelle och sen köra på! hur lång tid i timmar efter att ni tagit ovitrelle har ni rekommenderats att ha sex?
Nu på morgonen hände en sak! Det har gått sex dagar sen Ovitrelle och nu på morgonen fick jag som mensvärk och en ljus brunaktig mensliknande blödning! Det är väl inte en nidblödning?? Känns mer som en förberedelse inför mens. Vet inte om jag ska kontakta läkaren redan eller avvakta under helgen :(
Tack för era svar. Jag tog ovitrellen idag kl 13 så då ska det vara läge för mys imorgon sent på kvällen och dagen därpå. Hade även igår kväll så då borde väl några små finnas kvar och simma där inne idag också.