Träning och hormonsprutor
Jag har PCO och tar nu Menopur för att få ägg, därefter ägglossningspruta och sedan ska vi försöka själva.
Min fundering gäller träning under behandlingen. Vad har ni fått för råd? Är det ok att springa och gymma?
Jag har PCO och tar nu Menopur för att få ägg, därefter ägglossningspruta och sedan ska vi försöka själva.
Min fundering gäller träning under behandlingen. Vad har ni fått för råd? Är det ok att springa och gymma?
Linnna hur gick det?
Jag har mått väldigt upp och ner under veckan, ovitrellen är verkligen en skitspruta! Men nu verkar den börja ge sig äntligen! Jag klarar inte att träna så mycket dessa ruvarveckor, kör på styrketräning men ganska låg nivå och kortare pass på ca 30-40 min. Så fort jag får för mycket puls eller minsta lilla mjölksyra kommer illamåendet direkt haha! Men jag är glad att jag kan gå dit över huvud taget. Bra distraktion=) En vecka kvar till testning nu, men jag tror att mensen kommer komma någon gång under veckan, det känns så.. vi får se=)
Menas och negativt gravtest :( har inte tränat något sedan ovitrell för att inte riskera något. Igår blev det en ordentlig joggingrunda med sambon som tröst, skönt för både kropp och huvud... Hoppas det går bra för dig!
Väntar och väntar... rd 9 idag och mår helt som vanligt sedan igår. Skönt och frustrerande på samma gång - vill gärna ha något litet tecken=)
Jag har gift mig! Så har för första gången på länge inte tänkt alls på detta under någon månad, vi hoppade över en cykel.
Men nu har vi börjat med nytt försök. Har sprutat några dagar, 50 iu gonal-f. Hade inte hänt så värst mycket idag på vul, ska dit på måndag igen.
Hur går det för er andra?
Grattis Ina!! Å vad roligt!!! Hur känner du dig, några symptom? Hade du symptom innan du fick plus på testet?
Ha ha, ja man kan ju alltid hoppas att det hjälper att vara nygift. Jag ska på vul imorgon istället, blev inställt idag, så får se då om det växt något.