• Anonym (Läpp)

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

• Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
  • Nude
    Anonym (Bull) skrev 2013-06-03 23:03:18 följande:
    Japp nu är det original fittorna som regerar.

En sak som jag tänkte på angående hygien tjejer, även om man inte ska in i rumpan så slutar det hela vanligen med tjejen sjungandes på alla fyra.

Eran stjärt blir då blottad och det luktar inte fitta.    

Ett tips; påpeka det för tjejen. Förstår inte att så många verkar slarva med hygienen. Ottraktivt, hos man som hos kvinna. Kräks 
  • Anonym (Bull)

Ja hur svårt ska det va.

• Anonym (Läpp)
    Anonym (Bull) skrev 2013-06-03 23:03:18 följande:
    Japp nu är det original fittorna som regerar.

En sak som jag tänkte på angående hygien tjejer, även om man inte ska in i rumpan så slutar det hela vanligen med tjejen sjungandes på alla fyra.

Eran stjärt blir då blottad och det luktar inte fitta.    

HAHAHA! Tungan ute
    Tycker ALLA kan tänka på sin rumphygien, faktiskt, män som kvinnor.

Förstår dock ej hur detta var relevant i min fitt-tråd. Glad 
  • LoLs pappa

Alla har olika smak, 
    Tycker bara det är nice med lite blygdläppar.
     Finns ju mer att leka med då

Färgen, spelar ingen roll för min del, bara den är ren och fräsch, gärna ansad eller mer, så dyker jag mer än gärna ner.

• Anonym (Bull)

Jo, om en fitta som inte är rosa och perfekt längd på blygisarna inte har en ren granne.

Ökar avsmaken för den fina fittan kvadratiskt, även ägarinnan ingår i detta skall tilläggas. Glad 

Men det är sant det är inte fittans fel att röven är dum..hahaha.

Det finns säker män som har samma defekter men det har jag svårt att tro vi hanar är mycket renliga.  

• Mannen 58
    Mariohn skrev 2013-06-03 20:01:08 följande:
    Nu blev ju detta mest att du spåmade iväg och beskrev en fantasi. Riktigt löjligt och OT. 
    Nähä du.... 

Det här är ingen fantasi.
    Så här har jag det med en kvinna som gillar oralsex och som dyrkar min kuk.

Av mitt nick så kan du se att jag är ingen ungdom längre.
    Jag har bättre sex nu än någonsin tidigare i mitt liv.
    Vi inleder alltid sex med en dusch och  9 gånger av 10 så suger hon på min kuk när hon har tvättat den.
    Kanske 2 -3 gånger av 10 så vill hon bli slickad efter jag har tvättat hennes kön.

Fantasi .. nej du.. .du har mycket kvar att lära det hör jag. 
  • Anonym (helst små)

Föredrar små blygdläppar och ljus färg faktiskt, men andra fittor är fina de också.

• Anonym (fetta)
    Anonym (Bull) skrev 2013-06-03 23:23:14 följande:
    Jo, om en fitta som inte är rosa och perfekt längd på blygisarna inte har en ren granne.

Ökar avsmaken för den fina fittan kvadratiskt, även ägarinnan ingår i detta skall tilläggas. Glad 

Men det är sant det är inte fittans fel att röven är dum..hahaha.

Det finns säker män som har samma defekter men det har jag svårt att tro vi hanar är mycket renliga.  

Men på riktigt vilka tjejer har inte en "ren" granne, är det ni som är överdrivet petiga eller vad för äckliga brudar raggar ni upp? Kan ni definiera oren, kan inte riktigt få in att någon inte skulle torka sig där bak och bajs är kvar om det är det ni menar.

För övrigt: vart är länken till fitt-tråden? Glad 
  • turbansmurfen

En fitta är en fitta är en fitta....

• Fartill3

Föredrar lite köttigare varianten gärna stora blygdisar, tycker att det är trist med "bara en springa"

Jag är fascinerad av själva könet, älskar att titta och känna smaken av det.
    Mitt ex hade en riktigt härlig mus som jag kunde gosa och nojsa med utan att det fanns förväntningar på orgasm.
    även om det oftast slutade med det ändå ;)

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?