• Anonym (Läpp)

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

• Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
  • Bengt ek

Kom hem till mig så ska jag kolla läget Cool

• Anonym (Min fru)

Min fru har en bullfitta med hår och jag älskar den, älskar att slicka och knulla den :)

• Anonym (Läpp)

Skönt att höra att det ej anses ofräscht att inte vara symmetrisk, rosa och allt vad det kan va :pp 

Självklart lägger jag inte så stor vikt vid min fittas utseende att det begränsar mig Tungan ute har som sagt aldrig fixerat mig vid hur den ser ut eller att den inte är "perfekt" - men när jag läste den tråden idag så slog det mig som sagt att det kanske finns en viss "fittpreferens" ibland.

Tycker själv fittan som organ (på mig själv alltså) är lite läskig eftersom det finns så mycket köttiga och känsliga delar på ... som känns lite jobbiga att ta på ibland för det är så ömtåligt och mjukt kött. Kanske därför man kan tänka att vissa föredrar det mer ... öh ... minimalistiskt. Tungan ute 

Får intrycket av att en del av er tror att jag är tonåring som behöver bekräftelse eller nåt ... Hehe ... 
    Är mest ute efter att se vilken den generella åsikten är och vad som spelar roll iaf!   

• Anonym (kille)

Har en polare som verkligen gjorde slut med sin tjej pga. att han inte tyckte hennes fitta var tillräckligt snygg.

Bryr mej själv inte nämnvärt över detta utan anser som någon sa att så länge ägaren "hållt efter" så är den något som kommer med tjejen.

Kan dock medge att jag nog nånstans tycker att små söta porrfittor är lite sexigare precis som många kvinnor tycker större kukar är lite porrigare men det är ingenting som jag går runt och tänkter på.

• Anonym (Heh)
    Anonym (kille) skrev 2013-06-03 21:34:50 följande:
    Har en polare som verkligen gjorde slut med sin tjej pga. att han inte tyckte hennes fitta var tillräckligt snygg.

Bryr mej själv inte nämnvärt över detta utan anser som någon sa att så länge ägaren "hållt efter" så är den något som kommer med tjejen.

Kan dock medge att jag nog nånstans tycker att små söta porrfittor är lite sexigare precis som många kvinnor tycker större kukar är lite porrigare men det är ingenting som jag går runt och tänkter på.
    Din polare ljuger och du är lättlurad. Han gjorde inte slut p.g.a. hennes mus, utan i så fall p.g.a. kombinationen hennes mus och att han inte var kär. För är man kär så resonerar man inte som så att musen är tillräckligt viktigt för att göra slut. Eller är ni tonårspojkar?
  • Anonym (Läpp)
    Anonym (Heh) skrev 2013-06-03 21:56:11 följande:
    Din polare ljuger och du är lättlurad. Han gjorde inte slut p.g.a. hennes mus, utan i så fall p.g.a. kombinationen hennes mus och att han inte var kär. För är man kär så resonerar man inte som så att musen är tillräckligt viktigt för att göra slut. Eller är ni tonårspojkar?

Det finns väl folk till allt egentligen ... Skulle ej förvåna mig om det finns de som kan göra slut för att den andra partens kön inte duger Tungan ute ibland hatar jag porrindustrin så jävla mycket pga. det fittideal/kukideal som kommer från den. Tycker det är synd att det ska finnas estetiska regler för KÖN ... kan inte fittorna/kukarna få slippa skiten med tanke på att det redan finns så mycket ideal för allt annat. 
  • Anonym (Heh)
    Anonym (Läpp) skrev 2013-06-03 22:13:04 följande:

Det finns väl folk till allt egentligen ... Skulle ej förvåna mig om det finns de som kan göra slut för att den andra partens kön inte duger Tungan ute ibland hatar jag porrindustrin så jävla mycket pga. det fittideal/kukideal som kommer från den. Tycker det är synd att det ska finnas estetiska regler för KÖN ... kan inte fittorna/kukarna få slippa skiten med tanke på att det redan finns så mycket ideal för allt annat. 
    Äh, det blir vad man gör det till. Jag bryr mig inte om utseendet på musen nämnvärt även om jag föredrar lite större läppar för jag tycker det är snyggt. Men känner inte någon som tycker det är avgörande. Är bruden kul att umgås med och fin så blir musen det med.
  • Anonym (xxx)

Fast är verkligen fittorna i porren så jävla"perfekta"?? Jag tycker att fittorna varierar kraftigt och det är ofta man ser en fitta med större blygdläppar. 

• Anonym (Bull)

Japp nu är det original fittorna som regerar.

En sak som jag tänkte på angående hygien tjejer, även om man inte ska in i rumpan så slutar det hela vanligen med tjejen sjungandes på alla fyra.

Eran stjärt blir då blottad och det luktar inte fitta.    

• Ernst Hugo
    Adonis skrev 2013-06-03 17:13:04 följande:
    Jag skulle snarare säga att lite mer synliga inre blygdläppar är sexigare och mer inbjudande att få sätta tungan i! Och så kan man lättare nafsa lite i dem åxå Definitivt inte mindre fräscht.

Sammanfattar det ganska bra, icke förty har även fittorna med mindre läppar sin charm
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?