• Anonym (Läpp)

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

• Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?
  • Jaana15

Låter som killarna skulle hinna titta o begrunda innan man ska ha sex....
    det kan väl inte vara så att man hinner med det om man vill ha sex..
    och hur stor betydelse har det hur den ser ut??  

• Anonym (Peter)
    Mariohn skrev 2013-06-03 20:01:08 följande:
    Nu blev ju detta mest att du spåmade iväg och beskrev en fantasi. Riktigt löjligt och OT. 
    Precis! Bra skrivet!
  • Jaana15

Om fotbollsmatchen är så viktig så tycker jag du ska välja den istället.

• PrimitivMan

Jag har faktiskt inte några större preferenser på hur fittan skall se ut. Inte mer än att jag föredrar en rakad/vaxad och att den skall smaka gott . Fast jag har lyckligtvis ännu inte träffat på någon som luktat verkligen illa. Fast en del är bättre än andra iof. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Bedhead
    Ernst Hugo skrev 2013-06-03 23:03:31 följande:

Sammanfattar det ganska bra, icke förty har även fittorna med mindre läppar sin charm

Säg som det är. Du vill bara ha en anledning att använda dig av "icke förty".
    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • mice

Jag är förvisso bisexuell (och kan alltså uppskatta fittor på det sättet själv), men kan annars bara tala för min partner som sagt att min ("fräscha, rosa") fitta varit den finaste han haft. Personligen skulle det inte spela mig någon roll om jag hamnade i säng med en tjej någon gång i ett annat liv (haha ja om jag blev singel igen alltså). Har sett det mesta i min "karriär". Flört

• Bedhead
    PrimitivMan skrev 2013-09-17 09:34:27 följande:
    Jag har faktiskt inte några större preferenser på hur fittan skall se ut. Inte mer än att jag föredrar en rakad/vaxad och att den skall smaka gott . Fast jag har lyckligtvis ännu inte träffat på någon som luktat verkligen illa. Fast en del är bättre än andra iof. 

Trodde inte det ingick i den reportoar att slicka fitta.
    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • PrimitivMan
    Bedhead skrev 2013-09-17 09:39:13 följande:

Trodde inte det ingick i den reportoar att slicka fitta.
    Nej då. Det gillar jag mycket och är definitivt del av min repertoar . Varför tror du det?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Bedhead
    PrimitivMan skrev 2013-09-17 09:42:06 följande:
    Nej då. Det gillar jag mycket och är definitivt del av min repertoar . Varför tror du det?

Vet inte. Hade dne känslan, men ar ev blandat ihop dig med någon annan. Sorry.
  • P30

Jag tycker att utseendet på en fitta är ungefär lika viktigt som utseendet på hälen. Det är personen som fittan sitter på som spelar roll - och självklart hygienen också. Med det sagt tycker jag att även det kan bli lite hysteriskt. Att inte våga ha oralsex som tjej utan att vara helt nyduschad är ju synd, tycker det smakar mer och godare om det inte är alldeles nyduschat utan att för den delen vara en discofitta.

Det är väldigt ovanligt med symmetri, nästan ingen är det, i alla fall inte om man fött barn. Det är också ganska ovanligt med "streck" som läppar. Jag gillar variation, det finns plus med alla varianter. 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?