• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • AC24

Har redan fått remiss för RUL i oktober oxå... dem e snabba.. :) 

Är det fler vars mage (kulan)  "försvinner" när man ligger på rygg men som sticker ut som gravidmage när man står upp? 

• Vårtmirakel2014

Fick tid för KUB UL den 13/8. Ska bli så spännande men nervöst på samma gång. 

Lycka till ni andra Hjärta 

• aprilbebisen
    AC24 skrev 2013-07-31 13:43:18 följande:
    Har redan fått remiss för RUL i oktober oxå... dem e snabba.. :)  Är det fler vars mage (kulan)  "försvinner" när man ligger på rygg men som sticker ut som gravidmage när man står upp? 

Ja det ska bli spännande fick alla tider bara några dagar efter inskrivningen så kul :) Nja min är ju inte lika stor men en kula är det allt kvar :p
  • caaroooline

Idag fick jag hem vagnen som mini ska få åka i Februari! Men så länge får storebror använda den. Sittdelen är godkänd! Han älskar vagnen, och jag med. :) (behövde en ny vagn, å eftersom våran yngsta åker vagn än så tyclte jag inte det va för tidigt, för hur de än blir så kmr den användas) :)

• c89

Här är bild på vår krabat från KUB, ligger med huvudet till höger, ryggen uppåt och suger på tummen Flört Tycker man ser handen väldigt tydligt Glad

Här i vecka 12+3, BF 1 februari

• LillaMusan

Härlig kub bild tyvärr fick vi en gammal barnmorska son absolut inte ville ge oss en bild. Men med övertalning fick vi iallafall ta kort på skärmen efter att hon hade mätt klart. Träig kärring!!

• aprilbebisen
    c89 skrev 2013-07-31 15:45:04 följande:
    Här är bild på vår krabat från KUB, ligger med huvudet till höger, ryggen uppåt och suger på tummen Flört Tycker man ser handen väldigt tydligt Glad

Här i vecka 12+3, BF 1 februari

Härlig bild..  Ja man ser verkligen handen tydligt (jag får det iaf till 5 fingrar på den handen) :) 
  • vwtvåbarnsmor

idag fick jag åka in o göra ett VUL eftersom jag hade en liten blödning..det visade sig att fostret som fanns i magen var ca 4-5 veckor gammalt och inget hjärta tickade :( vi ska dit nästa vecka igen och se om fostret finns kvar..skulle vart i v.11 annars...min magkänsla säger mig att det inte blir nån bäbis alls till våren :( är såå ledsen...

• elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-07-31 20:31:25 följande:
    Härlig bild..  Ja man ser verkligen handen tydligt (jag får det iaf till 5 fingrar på den handen) :) 

Jag får det också till fem små fingrar :D
  • elinos01
    vwtvåbarnsmor skrev 2013-07-31 22:22:24 följande:
    idag fick jag åka in o göra ett VUL eftersom jag hade en liten blödning..det visade sig att fostret som fanns i magen var ca 4-5 veckor gammalt och inget hjärta tickade :( vi ska dit nästa vecka igen och se om fostret finns kvar..skulle vart i v.11 annars...min magkänsla säger mig att det inte blir nån bäbis alls till våren :( är såå ledsen...

Nej va tråkigt! :( KRAMAR!
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)