• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Emelie 1987
    elinos01 skrev 2013-08-02 19:23:42 följande:
    Jag går in i v14 imorgon men känner mig inte på säker mark än ändå, haha. Ska på ultraljud på tisdag så efter det kanske det känns lite mer som det :)

Vi ska också kolla kön. Kan inte hålla mig :D
    aprilbebisen skrev 2013-08-02 19:39:43 följande:
    Jo här går det bra. Själv? Snar på säker mark nästa vecka går ja in i vecka 14 (13+0) trodde mitt illamående va borta men det kom snäll tillbaka så har mått kasst 4 dagar igen.. hehe
    Jag typ ha mina kläder bara jag viker ner mina jeans så funkar dom (hittade en stor väska med kläder på vinden som jag packade ner efter ja va i vecka 15 förra gången (fick inte på mig något då) men nu kan jag ha jeansen och allt som är där i :D 
    Så ni ångrade er och kommer kolla :)  Jag är helt bestämd på att inte kolla.. Hoppas att jag kan hålla mig bara.  
    Hallonfrossa skrev 2013-08-02 21:08:22 följande:
    Här går det sakta men säkert framåt :) snart vecka 12.

Blir mer och mer sugen på att kolla könet, så får se vad framtiden säger haha
    Men vi ska i alla fall titta om vi ser något på rul :)
    Hihi, härligt att läsa att det går bra, det går jättebra här med. Illamåendet har verkligen avtagit nu och idag gick jag äntligen in i vecka 14 (13+0).  
    Ja, det blev verkligen för svårt att inte kolla könet nu när man spekulerat så otroligt mycket. Jag har gjort tester online, på blimamma.se bland annat där jag fick indikationer på en flicka. Så nu är jag alldeles för sugen på att veta.
    En man, två barn, tre älsklingar
  • elinos01
    Emelie 1987 skrev 2013-08-03 11:00:44 följande:
    Hihi, härligt att läsa att det går bra, det går jättebra här med. Illamåendet har verkligen avtagit nu och idag gick jag äntligen in i vecka 14 (13+0).  
    Ja, det blev verkligen för svårt att inte kolla könet nu när man spekulerat så otroligt mycket. Jag har gjort tester online, på blimamma.se bland annat där jag fick indikationer på en flicka. Så nu är jag alldeles för sugen på att veta.
    Indikationer på flicka? Hur går sådant till? Lät ju spännande :D Ett medium sa till mig att jag skulle blir gravid i år och få barn nästa år och att det blir en flicka så jag tror på det också, hah. Det var förra året hon sa det så det blev en smärre chock när jag plussade i år :) Vi tänker också kolla könet, alldeles för nyfiken för att låta bli ^^
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-02 19:39:43 följande:Jo här går det bra. Själv? Snar på säker mark nästa vecka går ja in i vecka 14 (13+0) trodde mitt illamående va borta men det kom snäll tillbaka så har mått kasst 4 dagar igen.. hehe

Jag typ ha mina kläder bara jag viker ner mina jeans så funkar dom (hittade en stor väska med kläder på vinden som jag packade ner efter ja va i vecka 15 förra gången (fick inte på mig något då) men nu kan jag ha jeansen och allt som är där i :D 

Så ni ångrade er och kommer kolla :)  Jag är helt bestämd på att inte kolla.. Hoppas att jag kan hålla mig bara.  
    Hihi, härligt att läsa att det går bra, det går jättebra här med. Illamåendet har verkligen avtagit nu och idag gick jag äntligen in i vecka 14 (13+0). smile1.gif  

Ja, det blev verkligen för svårt att inte kolla könet nu när man spekulerat så otroligt mycket. Jag har gjort tester online, på blimamma.se bland annat där jag fick indikationer på en flicka. Så nu är jag alldeles för sugen på att veta. smile6.gif
    En man, två barn, tre älsklingar
    Haha hälften indikerar på flicka och hälften på pojke här så det blir väll en av varje haha ;) nä men skämt och sido, med de andra två har det pekat åt flicka och det har även kommit ut två flickor :)

Har ni gjort "bakingsoda test"?? Jag gjorde det och fick indikation på pojke ;)
  • elinos01
    Hallonfrossa skrev 2013-08-03 12:38:28 följande:
    Haha hälften indikerar på flicka och hälften på pojke här så det blir väll en av varje haha ;) nä men skämt och sido, med de andra två har det pekat åt flicka och det har även kommit ut två flickor :)
    .
    Har ni gjort "bakingsoda test"?? Jag gjorde det och fick indikation på pojke ;)har läst att det ska vara det b ästa 
    Jag tänkte göra the bakingsoda test men har ingen plastmugg hemma. Har läst att det ska vara det bästa :)
  • Hallonfrossa
    elinos01 skrev 2013-08-03 13:34:12 följande:
    Jag tänkte göra the bakingsoda test men har ingen plastmugg hemma. Har läst att det ska vara det bästa :)
    Ja eller skål eller så i plast :)

Ganska så häftigt faktiskt :)
  • elinos01
    Hallonfrossa skrev 2013-08-03 13:44:24 följande:
    Ja eller skål eller så i plast :)
    Ganska så häftigt faktiskt :).9
    Ja just ja det har jag inte tänkt på :) Har du testat det innan? Läste en artikel om det och då hade över 60 % sagt att det fungerade så kan ju va värt att testa ;)
  • Hallonfrossa
    elinos01 skrev 2013-08-03 14:33:41 följande:
    Ja just ja det har jag inte tänkt på :) Har du testat det innan? Läste en artikel om det och då hade över 60 % sagt att det fungerade så kan ju va värt att testa ;)
    Jag testade i vecka 7 lite tidigt men var kul ändå, då visade det sig pojke, nu är jag i vecka 11 så ska testa i morgon bitti och se om det är någon skillnad :)
  • nilepile89

Jag har 8 dagar kvar till säker mark, men kommer nog inte känna mig säker föränn den 13/8 då vi gör ultraljud

• aprilbebisen
    Gjorde testet här och det visar kille och sen gjorde jag på bli mamma visar oxå kille :P hehe
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-03 18:31:16 följande:
    Gjorde testet här och det visar kille och sen gjorde jag på bli mamma visar oxå kille :P hehe
    Haha jag gjorde testet på bli mamma och fick bara ett poäng så de gammal gummorna kunde inte räkna ut vad jag väntar haha, här på fl väntar jag tjej och på ett annat test jag provade väntar jag pojke så det är väll ett stort mysterium haha ;)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)