elinos01 skrev 2013-08-02 19:23:42 följande:
Jag går in i v14 imorgon men känner mig inte på säker mark än ändå, haha. Ska på ultraljud på tisdag så efter det kanske det känns lite mer som det :)
Vi ska också kolla kön. Kan inte hålla mig :D
aprilbebisen skrev 2013-08-02 19:39:43 följande:
Jo här går det bra. Själv? Snar på säker mark nästa vecka går ja in i vecka 14 (13+0) trodde mitt illamående va borta men det kom snäll tillbaka så har mått kasst 4 dagar igen.. hehe
Jag typ ha mina kläder bara jag viker ner mina jeans så funkar dom (hittade en stor väska med kläder på vinden som jag packade ner efter ja va i vecka 15 förra gången (fick inte på mig något då) men nu kan jag ha jeansen och allt som är där i :D
Så ni ångrade er och kommer kolla :) Jag är helt bestämd på att inte kolla.. Hoppas att jag kan hålla mig bara.
Hallonfrossa skrev 2013-08-02 21:08:22 följande:
Här går det sakta men säkert framåt :) snart vecka 12.
Blir mer och mer sugen på att kolla könet, så får se vad framtiden säger haha
Men vi ska i alla fall titta om vi ser något på rul :)
Hihi, härligt att läsa att det går bra, det går jättebra här med. Illamåendet har verkligen avtagit nu och idag gick jag äntligen in i vecka 14 (13+0).
Ja, det blev verkligen för svårt att inte kolla könet nu när man spekulerat så otroligt mycket. Jag har gjort tester online, på
blimamma.se bland annat där jag fick indikationer på en flicka. Så nu är jag alldeles för sugen på att veta.