• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 09:50:52 följande:

Snart är det dax för kub börjar bli lite nervös nu känner jag. Dottern vaknade vid 3 och somnade om nästan på en gång men jag kunde inte somna riktigt så somnade vid halv 5 igen så tror nervositet ligger och gnager hehe.

Lycka till! Kommer gå toppen :D
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 09:50:52 följande:

Snart är det dax för kub börjar bli lite nervös nu känner jag. Dottern vaknade vid 3 och somnade om nästan på en gång men jag kunde inte somna riktigt så somnade vid halv 5 igen så tror nervositet ligger och gnager hehe.

Lycka till det kommer säkert gå jätte bra :) visa gärna bild om du får någon :D
  • aprilbebisen

1:20 000 så är glad bebisen låg och sov när hon började. Så hon fick väcka den för det va massa ärrvävnad som gjorde det suddigt i den vinkeln. Så jag fock hosta och hon tryckte på magen då sprattlade bebisen på den började dock med att sträcka på sig sen vinkade den :D

• Miss Olsen
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 11:58:08 följande:
    1:20 000 så är glad bebisen låg och sov när hon började. Så hon fick väcka den för det va massa ärrvävnad som gjorde det suddigt i den vinkeln. Så jag fock hosta och hon tryckte på magen då sprattlade bebisen på den började dock med att sträcka på sig sen vinkade den :D

Åh vad skönt att allt gick bra!
  • Miss Olsen
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 09:43:56 följande:
    Du kanske borde köpa en triss om den hänger på nummer 19 låter som ett nra nummer för dig hehe. Nä men det skulle vara häftigt om den lilla kom ut den 19 :) kl 19.19

Ja både datum och klockslag hade varit ännu coolare! Hm, ja kanske ska köpa mig en triss, det var ju ett tag sen! 😄 Nu ska jag snart iväg och jobba. Är jättetrött idag av någon anledning så hoppas det går bra.
  • c89
    Miss Olsen skrev 2013-08-07 12:17:42 följande:
    Ja både datum och klockslag hade varit ännu coolare! Hm, ja kanske ska köpa mig en triss, det var ju ett tag sen! 😄 Nu ska jag snart iväg och jobba. Är jättetrött idag av någon anledning så hoppas det går bra.

Hade liknande sist, kände "8" hela tiden förra graviditeten och fattade inte riktigt. Tänkte att han kanske skulle komma den 8e (bf 5e) men blev 8 dagar över tiden ;) fortfarande lite häftigt. Denna gång känner jag "6". Är bergsäker på att lille i magen kommer 6e eller att det startar den 6e. Får se sen ;) bf är ju 1e...
  • c89
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 13:15:00 följande:
    Våran lilla Alien :) <3

Magen

Så fin! Och vilken härlig mage! Solig
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-08-07 13:15:00 följande:

Våran lilla Alien :) <3

Magen

Åh vad skönt att allt såg bra ut :) fina bilder du fick oxå!! Det var bara en hos dig, på måndag lyckades jag få in ett extra ul så då får vi se om det är en eller två och om allt ser bra ut :)

Magen växer oxå på dig ser jag! Vad mysigt :)
  • aprilbebisen
    c89 skrev 2013-08-07 15:29:54 följande:
    Så fin! Och vilken härlig mage! Solig
    Tack :)

Hallonfrossa skrev 2013-08-07 15:31:10 följande:
    Åh vad skönt att allt såg bra ut :) fina bilder du fick oxå!! Det var bara en hos dig, på måndag lyckades jag få in ett extra ul så då får vi se om det är en eller två och om allt ser bra ut :)

Magen växer oxå på dig ser jag! Vad mysigt :)
    japp bara en här :D
    Vad skönt att du fick en ul tid så snabbt så att ni kan se om det är flera :)  

Jo magen är stor min styvmamma sa innan vi åkte på ul det är nog 2 men jag sa att det bara va 1 och jag hade rätt hehe 
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)