elinos01 skrev 2013-08-03 11:44:51 följande:
Indikationer på flicka? Hur går sådant till? Lät ju spännande :D Ett medium sa till mig att jag skulle blir gravid i år och få barn nästa år och att det blir en flicka så jag tror på det också, hah. Det var förra året hon sa det så det blev en smärre chock när jag plussade i år :) Vi tänker också kolla könet, alldeles för nyfiken för att låta bli ^^
Sådana tester är egentligen bara skrock, men det är alltid kul att göra dem och sedan jämföra med vad ultraljudet säger, eller vad som tittar ut på förlossningen om man nu ändå väntar dit. Det är mestadels frågor om hur graviditeten är, typ om man mår illa tidigt, vilket håll huvudet och kudden ligger när man sover, gillar man apelsinjuice eller inte och sådant.
Vad kul med ett medium förresten, vad läskigt det skulle vara om mediumet prickade rätt på könet också.

Hallonfrossa skrev 2013-08-03 12:38:28 följande:
Haha hälften indikerar på flicka och hälften på pojke här så det blir väll en av varje haha ;) nä men skämt och sido, med de andra två har det pekat åt flicka och det har även kommit ut två flickor :)
Har ni gjort "bakingsoda test"?? Jag gjorde det och fick indikation på pojke ;)
Hähä, jo bakingsoda-testet visade faktiskt också på en flicka. Jag har även gjort ringtestet (man hänger upp en ring på ett snöre och håller den precis på magen), det visade tydligen också på en flicka.
Det enda test som hittills har talat för en pojke har varit nyckeltestet. XD Ja, man ska inte ta dem på allvar, men det är så kul att jämföra med resultatet.
aprilbebisen skrev 2013-08-03 18:31:16 följande:
Gjorde testet här och det visar kille och sen gjorde jag på bli mamma visar oxå kille :P hehe
Här har jag inte testat faktiskt, men jag ska kolla på det också.