• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Emelie 1987
    Hallonfrossa skrev 2013-08-04 14:00:16 följande:
    Jag är fortfarande tveksam, den började i en liten oval rörelse sen skiftade nålen mellan pendel och cirkel haha ja du aningen är det en av varje eller är den tvekönad ;)
    Ja, det vore ju inte helt fel med tvillingar. Men sådana tester är nog mest till för nöje, ifall det nu verkligen fungerade så får man ju svaret på ultraljudet eller förlossningen.  
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Hallonfrossa
    Emelie 1987 skrev 2013-08-04 14:05:40 följande:
    Ja, det vore ju inte helt fel med tvillingar. smile1.gif Men sådana tester är nog mest till för nöje, ifall det nu verkligen fungerade så får man ju svaret på ultraljudet eller förlossningen. smile1.gif  
    Ja, jag gjorde det med en bekant när vi väntade barn 07 då visade min på pojke och hennes på tjej, hon fick pojke och jag tjej i slutändan så det där tar jag mest med en nypa salt ;) men det är kul att testa i alla fall :)
  • Emelie 1987
    Hallonfrossa skrev 2013-08-04 14:29:11 följande:
    Ja, jag gjorde det med en bekant när vi väntade barn 07 då visade min på pojke och hennes på tjej, hon fick pojke och jag tjej i slutändan så det där tar jag mest med en nypa salt ;) men det är kul att testa i alla fall :)
    Samma för mig när jag väntade barn 2010. Ringtestet visade på pojke, men ut kom en flicka.  
  • MissFörstånd

Jag gjorde bakingsoda-testet när jag väntade sonen och det visade på en flicka

Mammas nya har dock aldrig gissat fel och idag när vi berättade om att vi skulle ha en till liten så sa han direkt att det blir en flicka så vi får väl se   

ღ ♥♥ ღ
  • aprilbebisen

Jag gjorde bakningsoda testet och fick lite vittskum när jag blandade runt men det pös inte riktigt så jag vet ej. Jag måste fråga. Jag fick positivt äl test 26 maj och har då äl 24-48 timmar efter det. Men den 7 juni fick jag gravid 2-3. Fäste ägget super snabbt eller hur kan det bli så?

• elinos01

Åh. Måste få beklaga mig lite. Idag när jag vaknade kände jag mig SÅ ogravid. Jag v inte uppe och kissade inatt och jag sov på mage när jag vaknade utan obehag (har fått en obehagskänsla allt som oftast av det). Kände mig bara så ogravid. Någon mer som känt så? Är i v14 och vet att det kan bli så men blää!

• aprilbebisen
    elinos01 skrev 2013-08-05 11:11:41 följande:
    Åh. Måste få beklaga mig lite. Idag när jag vaknade kände jag mig SÅ ogravid. Jag v inte uppe och kissade inatt och jag sov på mage när jag vaknade utan obehag (har fått en obehagskänsla allt som oftast av det). Kände mig bara så ogravid. Någon mer som känt så? Är i v14 och vet att det kan bli så men blää!

Japp så hade jag för några dagar sedan höll i sig ca 3-4 dagar sen kom illamåendet tillbaka kan fortfarande ligga på mage fast igår och idag så har mina bröst börjat göra ont och växt 1 stl så nu känner jag mig gravid igen. Men började undra några dagar. Så de kommer nog snart igen :)
  • c89

Bakning soda visade på pojke sist och ut kom en pojke :P Blev massa vitt skum nu när jag testade så det ska väl indikera pojke igen då :P Intuitionen sist sa pojke direkt och det var ju rätt. Nu i början kom jag på mig själv med att tänka "hon", borde kanske tänkt "han" av vana? Så någonstans tror jag på flicka, vi får väl se. Vill ta reda på kön, upplevde själv att jag kunde knyta an när jag visste kön, jag kunde drömma om bebisen mer realistiskt... Innan var det bara "bebisen", efter var det en person :)

• elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-08-05 11:18:25 följande:
    Japp så hade jag för några dagar sedan höll i sig ca 3-4 dagar sen kom illamåendet tillbaka kan fortfarande ligga på mage fast igår och idag så har mina bröst börjat göra ont och växt 1 stl så nu känner jag mig gravid igen. Men började undra några dagar. Så de kommer nog snart igen :)

Då hoppas vi jag känner mig gravid snart igen :) om inte förr så Iaf imorgon efter ultraljudet ;)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)