• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • aprilbebisen
    elinos01 skrev 2013-08-05 12:27:03 följande:
    Då hoppas vi jag känner mig gravid snart igen :) om inte förr så Iaf imorgon efter ultraljudet ;)

Oh spännade. Ja de lär du göra du måste lägga in bild :D jag ska på kub på onsdag.
  • Emelie 1987

Mådde skit idag igen.. urk. Men det är skönt att det inte är varje dag längre.

En man, två barn, tre älsklingar
  • Vårtmirakel2014

Jag har kanske har missat nån form av beskrivning eller så, men hur utför man bakingsoda testet ? Bakingsoda, är det samma som bakpulver eller finns det ngt speciellt som heter bakingsoda ?? Förlåt om jag verkar obildad ;) Tacksam för svar {#emotions_dlg.flower}

• Hallonfrossa
    Vårtmirakel2014 skrev 2013-08-05 14:43:30 följande:
    Jag har kanske har missat nån form av beskrivning eller så, men hur utför man bakingsoda testet ? Bakingsoda, är det samma som bakpulver eller finns det ngt speciellt som heter bakingsoda ?? Förlåt om jag verkar obildad ;) Tacksam för svar 

Bakingsoda är bikarbonat, bakpulver ska inte funka har jag hört :)
  • aprilbebisen
    Vårtmirakel2014 skrev 2013-08-05 14:43:30 följande:
    Jag har kanske har missat nån form av beskrivning eller så, men hur utför man bakingsoda testet ? Bakingsoda, är det samma som bakpulver eller finns det ngt speciellt som heter bakingsoda ?? Förlåt om jag verkar obildad ;) Tacksam för svar 

Du tar 1-2 teskedar bikarbonat i en plastmugg tömmer urin i det och rörom skummar det= pojke , skummar det inte = flicka.
  • elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-08-05 12:34:23 följande:
    Oh spännade. Ja de lär du göra du måste lägga in bild :D jag ska på kub på onsdag.

Ja får vi någon bra bild så lägger jag upp den :D
  • jenny1984
    elinos01 skrev 2013-08-05 11:11:41 följande:
    Åh. Måste få beklaga mig lite. Idag när jag vaknade kände jag mig SÅ ogravid. Jag v inte uppe och kissade inatt och jag sov på mage när jag vaknade utan obehag (har fått en obehagskänsla allt som oftast av det). Kände mig bara så ogravid. Någon mer som känt så? Är i v14 och vet att det kan bli så men blää!

Typ varje dag jag inte mår illa är så "van" eftersom jag mådde illa typ varje dag förra graviditeten. Men har också vissa nätter då jag inte är upp och kissar, andra 2 ggr per natt
  • zetas

God morgon! :) väntar mitt tredje barn den 8 februari. Nu har illamåendet äntligen slutat Grattis till alla gravida.

• Hallonfrossa
    zetas skrev 2013-08-06 07:17:20 följande:

God morgon! :) väntar mitt tredje barn den 8 februari. Nu har illamåendet äntligen slutat Grattis till alla gravida.

God morgon :)
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)