Sömnmedel barn
Någon som har erfarenhet av sömnmedlet theralen (eller annan typ) till småbarn?
Någon som har erfarenhet av sömnmedlet theralen (eller annan typ) till småbarn?
Jag hade inte vågat ge mitt barn det, nej. Men där ute i verkligheten finns det naturligtvis alla sorters situationer, och livet måste bli en kompromiss på många sätt, för många. Jag vet att det finns läkare som skriver ut det, när de känner att barnmisshandeln ligger i luften, så att säga. Inte för att det är hälsosamt rent medicinskt, men för att alternativet skulle vara ännu värre för barnet.

Förstår om det kan vara jobbigt om hon vaknar hela tiden... Och att det tar henne en timma att somna är inte hela världen. Försök hellre att söka efter drogfria tips som hjälp....och finn avslappningsövningar ni kan göra tillsammans, så kvällen innan sovdags blir så lugn och harmonisk som möjligt. Kämpa kämpa kämpa.....här får du en stor skopa av energi från mig
Hur fungerar han på dagtid? Gnällig eller glad? Hyperaktiv? Vår sjuåring har autism och han får Melatonin för sömnen.
Jag vet hur det är att ha barn som inte sover även om jag inte tycker det låter så himla besvärligt det du beskriver. Kan ni turas om? Få avlastning? Samsova hela natten?
Får han välling på kvällen? En dem barn sover faktiskt sämre av det.