• BillaGardin

nygravida i Västerås :)

Hej
    Jag har precis plussat med vårt tredje lilla mirakel så vi väntar alltså ett liten februari bebis... 
    Det skulle vara kul att följas åt, diskutera, jämföra, fråga  eller bara prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-13 12:24
    Jag är i första trimestern såklart....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-29 19:38
    Nu är jag inne i v 12 :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 13:54
    Bf-lista
    Vartjagängår 3/2
    sabiina 3/2
    EN84 8/2
    BillaGardin 14/2
    lillan021 19/2
    Mallan276 19/2
    lattebebis 1/3
    Novali 2/4
    Lakrits 2/4
    Suess 18/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-10 17:42
    Tessou 18/2
    johanna8602 26/3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 14:32
    Lokesmammi 1/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 11:03
    Novali 5/4
    Boarder 14/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-14 18:01
    nejny 7/2

• Svar på tråden nygravida i Västerås :)
  • BillaGardin

Jag skulle tipsa om vanlig Lergigan först innan man provar comp. Comp innehåller förutom samma som Lergigan både efedrin och koffein. Däremot blir jag sjukt trött av Lergigan vilket man nog inte blir på samma sätt av comp pga dessa uppiggande ämnen.
    Äta ofta och lite funkar ibland för mig. Ta bort stark mat och kaffe om du dricker det. Saltlakrits har jag hört :) ska hjälpa. Det finns massa tips om du googlar på gravidillamående...

• Lakrits

Att man aldrig kan sluta oroa sig!!

Vi hade sex i morse och efter frukosten kom en jätte äl-flytning...inte helt genomskinlig det var eventuellt lite grått i den.. Blev så orolig att det är en del av slemproppen... Det luktade inget konstigt. Tycker brösten slutat ömma lite men vet inte om jag inbillar mig eller ej.. Någon som haft liknande??

• vartjagängår
    Lakrits skrev 2013-08-18 10:19:34 följande:
    Att man aldrig kan sluta oroa sig!!

Vi hade sex i morse och efter frukosten kom en jätte äl-flytning...inte helt genomskinlig det var eventuellt lite grått i den.. Blev så orolig att det är en del av slemproppen... Det luktade inget konstigt. Tycker brösten slutat ömma lite men vet inte om jag inbillar mig eller ej.. Någon som haft liknande??

Nu kommer det lite äckelinfo men det är bara för att lugna dig. :)

Vilken vecka är du i? Brösten ömmar absolut inte hela grav. Förra grav hade jag äl-flytningar varje dag hela tiden. Forsade ut slem och klet. Helt normalt. Har du dessutom sexat så kan det komma både det & blod. När slemproppen släpper, så vet du att det är den hahah. Min såg ut som typ en vit telefonsladd, 5dm lång kanske..
  • Silversparv

Hahaha telefonsladd. Det ska jag komma ihåg. :)

vartjagängår skrev 2013-08-18 10:26:30 följande:
    Nu kommer det lite äckelinfo men det är bara för att lugna dig. :)

Vilken vecka är du i? Brösten ömmar absolut inte hela grav. Förra grav hade jag äl-flytningar varje dag hela tiden. Forsade ut slem och klet. Helt normalt. Har du dessutom sexat så kan det komma både det & blod. När slemproppen släpper, så vet du att det är den hahah. Min såg ut som typ en vit telefonsladd, 5dm lång kanske..

• BillaGardin

Går in i v 15 idag och det känns som små fjärilar i magen :) Längtar så otroligt mycket efter ul nu!

• Lakrits

vartjagängår - tack! Är i V8, tiden går sååååå sakta! Det kom lite mer slem men inget blod. Tuttarna ömmar igen och illamående är jag nästan hela tiden så nu känns det lite bättre.

BillaGardin - härligt! Vill också dit.

Kommer alla här kolla kön? Vi tittade inte med första men med andra. Jag skulle gärna kolla den här ggn men vet inte om jag får med mig mannen på det. Han ville egentligen inte förra ggn heller men gick tillslut med på det.

• 2 barnsmamma
    Lakrits skrev 2013-08-18 20:01:01 följande:
    vartjagängår - tack! Är i V8, tiden går sååååå sakta! Det kom lite mer slem men inget blod. Tuttarna ömmar igen och illamående är jag nästan hela tiden så nu känns det lite bättre.

BillaGardin - härligt! Vill också dit.

Kommer alla här kolla kön? Vi tittade inte med första men med andra. Jag skulle gärna kolla den här ggn men vet inte om jag får med mig mannen på det. Han ville egentligen inte förra ggn heller men gick tillslut med på det.

Jag är bara i v 7 och tiden står ju still :)

Vi kommer inte ta reda på könet. OM vi inte ser det själva på ul.

Jag kommer få snitt och vill ha en överraskning kvar. :)
  • vartjagängår

Är sedan igår i v.17 & har rul 29/8. Läääängtar ihjäl! Ska kolla kön, syns det inte så bokar vi ett könsul :)

• BillaGardin

Idag är det dags för första riktiga bm besöket, har glömt vad man gjorde då :) jag hoppas få lyssna lite på hjärtat, mäta magen mm. Spännande! Och självklart boka ul...

• Silversparv
    BillaGardin skrev 2013-08-21 12:50:54 följande:
    Idag är det dags för första riktiga bm besöket, har glömt vad man gjorde då :) jag hoppas få lyssna lite på hjärtat, mäta magen mm. Spännande! Och självklart boka ul...
    Oj så roligt! Jag har min inskrivning om några dagar, men blir lite avundsjuk på dig nu som har kommit så långt. Skrattande
Svar på tråden nygravida i Västerås :)