Inlägg från: 3längtan |Visa alla inlägg
  • 3längtan

BF Mars 2014

Hej. Plussade i fredags. Har två tjejer på 5 och 2 sedan tidigare. Borde bli runt 6:e mars denna gången om allt vill sig väl.

• 3längtan

Jag är allmänt illamående men kräks inte. Ömma bröst och ont i liggamment och "växtvärk" . Känner också stor oro för missfall då jag haft två missfall förut. Vågar inte riktigt ta ut något i förskott än. Å andra sidan så har det ju gått bra två gånger också så jag borde väl försöka vara glad och förväntansfull.

• 3längtan

Mom14: ta ett nytt test om några dagar. Se till att använda morgonen. Om det är en liten på ge så kommer pusslet ska du se.

• 3längtan
    Hallonet skrev 2013-07-04 19:57:49 följande:
    Här vill jag vara med! Letade efter en marstråd förut men hittade ingen så jag startade en egen men hänger hellre med er. Plussade igår på Bim -2, visste att det skulle bli positivt. har varit gravid 4 ggr men aldrig gått hela vägen, så vi har inga barn sen innan. Jag har struma och den kan orsaka missfall, MA och ofostrigt och jag behandlades inte för sjukdomen så det är nog orsaken till mina problem innan. Nu går jag på levaxin för struman, progesteron för att äl saknats i sex mån (efter ofostrigt i nov) och fragminsprutor för att motverka proppar (för säkerhets skull). Jag är vid gott mod och tror verkligen att vi denna gång kommer få vårat efterlängtade barn! Grattis alla!

Välkommen. Hoppås allt går bra för er denna gång.
  • 3längtan

Smärre parrelationer, jag har för mig att man har äl när man äter minimilöner. Är inte de enhormonpreparat som bara verkar genom försämrad miljö i livmodern och tjockare slämna eller nått sånt? Inte säker.

• 3längtan

Men oj vad det skrivs. Va kul! Jag kommer inte kontakta Mvc förens efter semestern. Känns inte som det brådskar. De görs ju inte så mycket annat än bokas nya tider och varnas för alkohol den förstå gången.

• 3längtan

Jag har börjat få konstant molvärk ungefär som mensvärk. Orolig men blöder ju inte så jag försöker intala mig att det är växtvärk. Nån Anna som har så, haft så med tidigare barn?

• 3längtan

Här börjar brösten svälla rejält. Svullna och hårda. Känns som om jag skulle kunna börja amma imorron.

Svar på tråden BF Mars 2014