Inlägg från: 3längtan |Visa alla inlägg
  • 3längtan

Vi ska inte heller göra kub-test. Är under 35 jag också. Hade nog gjort om jag var över. Men man får nog noga tänka igenom ev besked och hur man i så fall vill går vidare innan man gör själva testet.

• 3längtan

De röda alkoholfria är tyvärr inget att ha. Smakar dålig saft. Wendel vita och Rosén är skaplig. Det har funnits blåbärsdryck som va jättebra. Och gillar man campari är San bitter ett bra alternativ. Oj! Låter som värsta alkisen..... men det är min 5: e graviditet. Har hunnit prova endel...

• 3längtan

Håller tummarna novalie 2013. Har haft en sån blödning jag med men i v 6. Är fortfarande nojig fast det inte blivit ngt mer sedan dess.

• 3längtan

Går in i v 12 idag. Inskrivning nästa vecka. Vår familj har vetat sedan v 7 då vi var på semester med många av dom. Gick inte att hålla hemligt. Och på jobbet frågade första personen i v 10. Nu är det mer eller mindre allmänt känt. Går det illa så är det som det är med att många vet. Både på gott och ont.

• 3längtan

Går in i v 12 idag. Inskrivning nästa vecka. Vår familj har vetat sedan v 7 då vi var på semester med många av dom. Gick inte att hålla hemligt. Och på jobbet frågade första personen i v 10. Nu är det mer eller mindre allmänt känt. Går det illa så är det som det är med att många vet. Både på gott och ont.

• 3längtan

Jag kommer också från uppsala men är utflyttad sedan 12år. Föräldrar och vänner kvar där så ofta nere och hälsar på. kommer alltid kännas som hemma på ngt sätt.

• 3längtan

Här är en till höstmänniska. Älska den höga klara luften, de vacka färgerna, att få kura ihop sig i soffan iförd en stor stickad tröja och dricka te med tända ljus runtomkring....härligt.

• 3längtan

Här är det också inskrivning idag. Hoppas på en RUL-tid så jag kan börja nedräkningen dit. Tar denna grav. i etapper....

• 3längtan
    Prinsessan på ärten skrev 2013-08-22 08:19:56 följande:
    Jag har haft inskrivning, och fått tid för rul. 23 oktober... Men då är jag i vecka 22.... Är det inte lite sent för rul?

Jo, det lät lite sent. Brukar vara mellan v.18-20 här i landstinget.
Svar på tråden BF Mars 2014