BF Mars 2014
Fan!,
Fan!,
Vi ska inte heller göra kub-test. Är under 35 jag också. Hade nog gjort om jag var över. Men man får nog noga tänka igenom ev besked och hur man i så fall vill går vidare innan man gör själva testet.
De röda alkoholfria är tyvärr inget att ha. Smakar dålig saft. Wendel vita och Rosén är skaplig. Det har funnits blåbärsdryck som va jättebra. Och gillar man campari är San bitter ett bra alternativ. Oj! Låter som värsta alkisen..... men det är min 5: e graviditet. Har hunnit prova endel...
Håller tummarna novalie 2013. Har haft en sån blödning jag med men i v 6. Är fortfarande nojig fast det inte blivit ngt mer sedan dess.
Går in i v 12 idag. Inskrivning nästa vecka. Vår familj har vetat sedan v 7 då vi var på semester med många av dom. Gick inte att hålla hemligt. Och på jobbet frågade första personen i v 10. Nu är det mer eller mindre allmänt känt. Går det illa så är det som det är med att många vet. Både på gott och ont.
Går in i v 12 idag. Inskrivning nästa vecka. Vår familj har vetat sedan v 7 då vi var på semester med många av dom. Gick inte att hålla hemligt. Och på jobbet frågade första personen i v 10. Nu är det mer eller mindre allmänt känt. Går det illa så är det som det är med att många vet. Både på gott och ont.
Jag kommer också från uppsala men är utflyttad sedan 12år. Föräldrar och vänner kvar där så ofta nere och hälsar på. kommer alltid kännas som hemma på ngt sätt.
Här är en till höstmänniska. Älska den höga klara luften, de vacka färgerna, att få kura ihop sig i soffan iförd en stor stickad tröja och dricka te med tända ljus runtomkring....härligt.
Här är det också inskrivning idag. Hoppas på en RUL-tid så jag kan börja nedräkningen dit. Tar denna grav. i etapper....