BF Mars 2014
Varit på inskrivning idag. RUL 10/10. Börjat nedräkningen. Så kände hon på livmodern som växt lagom för 12 fulla v. Hon trodde inte det va två. Känns lugnande.
Varit på inskrivning idag. RUL 10/10. Börjat nedräkningen. Så kände hon på livmodern som växt lagom för 12 fulla v. Hon trodde inte det va två. Känns lugnande.
Beklagar asan25. Har upplevt samma sak och det är verkligen förjävligt. Hoppas du kan ta ledigt, eller sjukskriva dig, så att du och sambon kan rå om varanda. Hoppas ett nytt pyre vill fastna snart.
Idag har jag blivit insatt på antibiotika mot borrelia. :( Fick en allergisk reaktion på tabletterna så jag fick behandla detn också och byta tabletterna. Men då var det oklart om man kunde ta de alternativa sorterna när man va gravid. En sort fick inte tas i trimester 1 och den andra inte i trimester 2. Enligt mina beräkningar så är jag precis mittemellan. Så då fick jag göra ett UL för att de skulle vara hundra säkra på att datumen stämde. Så nu har jag fått se en lite sprattlade liten knodd som såg helt frisk och kry ut! Så härligt att se. Känns ju bra att jag fick ut något positivt av min nyupptäckta allergi. :D känns så skönt att allt såg bra ut!
Kallskuret går bra att äta om det är nytilllagat alt fryst 3 dygn. Ädelost kan man ha i sås och liknande. Det ska bubla innan man äter men sen så! Men håller med. Briost och att glas rödvin! Åh va gott det skulle va.
Men brie på tub är en smältost! Smältost är ok att äta i alla former om jag förstått rätt.

Vi har katt men har inte haft några problem med katten i relation till våra barn. Hon har inte visat ngt intresse för barnens vagnar/sängar förens nu när yngsta är 2.5. Nu tycker hon det är ok att gosa en stund med barnen och kan ligga i flickornas sängars fotända men när tjejerna kommer för att lägga sig så smiter hon iväg. Inga tecken på allergi heller.
Inge roligt läge novalie. Hoppas på det bästa. V 15 idag. Tiden flyger iväg! Ändå längtar jag till tydliga rörelser frå lillknodden så man hr lite mer koll. Sen är det ju urmysigt också...
Jo, rent krasst så är ju inte ditt besök medicinskt akut Novalie. Man kan ju tyvärr inte göra ngt och så länge du inte störtblöder så du blur påverkad i blodtryck och puls etc är det inte brottom. Men det är ju psykiskt hemskt att sitta där och vänta när man är orolig. Har själv haft missfall i v 14 så jag vet. Man får försöka tänka på att de som går före troligtvus är akut dåliga rent medicinskt eller har väntat ännu längre.
Här har vi klarat av både släktbesök och barnkalas i helgen. Flickorna var helt slut och somnade tidigt och jag är också helt utpumpad. blir tidig kväll ikväll....
Kul att det gick bra Novalie. och va gott med salami mikaelah!