Inlägg från: anaconda |Visa alla inlägg
  • anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Xora skrev 2013-09-17 22:01:02 följande:

Apropå bb, är det någon som funderar på Nyköping? För mig kommer det bli antingen där eller i Eskilstuna, och jag vet inget om nåt av det.

Jag är född på msk i Eskilstuna, alla mina vänner som fått barn har fött där oxå och har väl inte hört nåt direkt negativt om de!
  • anaconda

OMG har kräkts 3 gånger idag och känner att de inte bara blir dom 3. Idag har jag jätte svårt att behålla nåt i magen varesig de är mat eller bara vatten, helt sjukt!!!!

• anaconda
    MagdalenaZ skrev 2013-09-21 12:31:11 följande:

Är det bara jag eller krånglar era magar också? Jag har bara kunnat uträtta nr 1 och har fruktansvärt ont i magen :( har inte druckit kaffe på flera månader, men försöker nu med det.. förlåt för det äckliga inlägger, men ni är bättre än appar och google!

Prova blåbärs soppa, kiwi och typ fiber flingor! Brukar fungera bra här hemma!

Katrinplommon är oxå bra
  • anaconda
    MagdalenaZ skrev 2013-09-21 22:18:39 följande:

Ja då vet vi alla vad vi gjorde kring midsommar ;)
    Haha ja verkligen! Själv hade jag tydligen jätte kul kul på midsommardagen och söndagen :)
  • anaconda

Vi har bf 15-16 mars! Sambons morfar fyller 17 mars, jag fyller 18 mars och min sambo 21 mars, sen har vi typ 5 kompisar som fyller 1-12 mars lite utspritt, haha

• anaconda
    j3nnyy skrev 2013-09-22 18:17:11 följande:

Min mamma och sambons farmor är helt säkra på flicka. Jag känner oxå det på mig, medan sambon e säker på pojke. Vi ska ta reda på det om dom kan se på rutin UL. Har du provat att göra ring testet? Inte så tillförlitligt kanske men ska bli kul att se om det visade rätt! :)
    Min svärmor gjorde ringtestet på mig idag faktiskt och de visar en flicka! Min svägerska fick barn på midsommar helgen och även hon gjorde ring test och de visade flicka och hon fick en flicka! Själv tror jag vi väntar en flicka oxå men de får vi se på rul 17 oktober!
  • anaconda
    Längtanefterlilladig skrev 2013-09-22 18:26:27 följande:
    Emmaljunga mondial beige
    Vi ska oxå köpa emmaljunga, duo S black
  • anaconda
    Längtanefterlilladig skrev 2013-09-22 18:29:13 följande:
    Testa bikarbonattestet, kan ju vara roligt och se om du får samma
    Ska försöka komma ihåg och köpa bikarbonat nästa gång jag handlar!
  • anaconda
    j3nnyy skrev 2013-09-22 18:34:06 följande:

Åh vad roligt! Vi har rutin UL 10 oktober, kan knappt vänta!
    Såg att du bor i bro, vi bor utanför Sigtuna och brukar åka till Willys i bro och storhandla! :)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014