Första barnet - BF Mars 2014
Jaha! Men de är nära oxå :) så kul med några på samma ställe och bf nära!
Jaha! Men de är nära oxå :) så kul med några på samma ställe och bf nära!
Mango: jag vet att på Danderyd får man checka i typ på ett bb hotell eller va de kallas! Och där får familjen stanna :)
V 17 idag! 2,5 v kvar till rul! Tiden går fortare nu :)
Klämde på bröstvårtorna nu och de kom en klar vätska ur dom! Ska de komma redan? V 17 idag!
Vakna inatt av att katten spydde, känner att jag har värsta migränanfallet på g, till min förvåning känner jag en blöt fläck i sängen (vid mitt bröst) och bröstet har läckt lite och är lite kladdigt runt vårtan, har de hänt nån av er än? tar iaf ett par alvedon och somnat om men vaknar typ hela tiden, vid 8 ringer kl och jag ringer till jobbet och säger att jag inte kommer idag! Somnar om igen och vaknar vid 11.30 och huvudvärken är värre än innan :( försöker äta lite frukost så jag inte har tom mage iaf men den kom upp lika fort den kom ner, kräks ner hela golvet plus mig själv, utanför toan då jag inte hann hela vägen, in i duschen och duscha och nu ligger jag här och tycker sjukt synd om mig själv!
Rul om 1,5 vecka!!
Måste fråga! Går in i v 19 idag och nu är det på tiden att skaffa en gravidförsäkring. Vilken e bäst? Vilken har ni valt? Räcker det med gratisvarianten? Vad behöver försäkringsbolaget för "bevis" på att man e gravid? Ska på RUL på måndag så då kanske man får nåt intyg typ?? Helt lost! Tacksam om nån har lite råd. // Anna
Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL:
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html