Första barnet - BF Mars 2014
Känns så skönt att vi redan har bestämt namn på vår flicka! :)
Känns så skönt att vi redan har bestämt namn på vår flicka! :)
Vi eller jag har valt Izabella, har velat de namnet väldigt länge, och mannen tyckte de va fint och efternamnet passar förnamnet väldigt bra!
Anaconda. Det heter vår första dotter:)
Alla som varit på rul har ni lagt in er här på vår nya uppdaterade bf lista!
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html
Skriv bara datum så lägger nån in dig som sitter vid datorn!
Fick precis veta att min bästa kompis fått sent missfall eller ma! Urs vad hemskt, kan bara tänka mig vad dom går igenom! Hon va ca 4-5 veckor senare än mig!
anaconda: Fy vad hemskt det din vän går igenom! :( Känner med henne! Nu längtar man ju jättemycket efter sin lilla/lille i magen och vill inte ens föreställa sig att något skulle gå fel! Förstår att det måste kännas jobbigt för dig också! Kramar till er båda!
Börjar tänka på en grej nu. Jag var så exalterad o glad så jag har ungefär minnesluckor under rul. Men hon berättade inte alla organ hon kolla på, o jag minns intr att hon kollade in njuren. Men man kan väl som bm inte missa något sånt?
plus en annan grej är att jag vet exakt vilken dag jag har ägglossning o jag vet exakt vilken dag han blev till. Har gjort 3 ul innan o då har längden på bebisen stämt exakt med min ägglossning. Plus gjorde vul så jag spg äggblåsan 1 dag innan.
MEN nu blev jag bakåtflyttad nästan en hel vecka? Förstår inte vad det kan bero på, är orolig om barnet är för liten.?! Någon som vet varför?