Inlägg från: Tinapina |Visa alla inlägg
  • Tinapina

Första barnet - BF Mars 2014

Lillsmurfan! Grattis till lägenheten? Ligger det på Värmdö?

• Tinapina

Lillsmurfan. Ahh, just det! Årstatunneln leder ut till väg 222 va? Tror jag har koll;) pappa sålde precis sin lägenhet i Sthlm och jag förstod att det går undan med bud och visningar. Grattis än en gpng!

• Tinapina

Var och badade idag med vår stora tjej och Gud vad skönt! Man kände sig så lätt och smidig:)

• Tinapina

Jag arbetade bl.a. som massör när jag väntande dottern. Då tog jag 4 veckors semester och sista 4 veckorna blfv jag beviljad havandeskapspenning(hette nog så då?) De var inte jättelätta att ha med att göra men de insåg ju att jag inte kunde stå och köra massage 8 timmar om dagen i slutet:)

Nu arbetar jag bara deltid så jag tror inte det är lönt att ens söka:/

• Tinapina

Insomnia, jag blir gaaaalen! Sover ni andra som tidigare eller har er sömn påverkats?

• Tinapina

Jag kan ligga vaken i flera timmar, får panik! Dessutom är jag sjuk, igen:( förkylningarna bara avlöser varandra, vet inte vad jag ska ta mig till. Är trött på att ligga och vila hela tiden:/

• Tinapina

Min sambo har lite svårt för det här med sex med magen som är väldigt påtaglig. Men ibland går det och de stunderna är fantastiska:) likväl som jag kanske inte har lust eller är bekväm efter förlossningen så får jag acceptera att han tycket det är lite jobbigt och har svårt att förhålla sig till magen.

Jag vaxar och/eller använder epilator så det behövs inte göras så ofta:)

• Tinapina

Sopp. Jag har nog samma upplevelse som du att de bidrar till min dåliga sömn men får inte ihop det med omeprazolen och måltider:/

• Tinapina

Awanata. Gud vad trist! Så jäkla störigt att bli jämförd på det där viset. Min förra grav var väldigt enkel men då var jag gravid på sommarhalvåret. Denna gången är jag sjuk mest hela tiden:( sitter just nu hos läkaren för att kolla min onda hals. Tråkigt när de inte har förståelse, det är ju inget man kan hjälpa! Det värsta tycker jag är det dåliga samvetet man får/har när man är hemma från jobbet.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014