Första barnet - BF Mars 2014
Rul avklarat idag:) helt fantastiskt!
Rul avklarat idag:) helt fantastiskt!
Allt pekar på att det är en liten flicka:) allt såg ut som det skulle och blev inte flyttad en enda dag. Så nu kan vi stryka pojknamnen på vår lista och lägga lite fokus på flicknamn:)
Jesspet. Jag har och har haft halsbränna sen ett par veckor tillbaka:/
Har någon här inne kollat in på den kinesiska graviditetskalendern för att förutspå kön? I vårt fall stämde det ju iallafall:)
Längtanefterlilladig. Det har vi sagt från början långt innan det var aktuellt. De är ganska försiktiga med hur de uttrycker sig och säger saker som "det pekar på" och "man skulle ju kunna tro" men då vi har ul från dottern att jämföra och de såg likadant ut:)
Idag har jag haft min första hormonkänslostorm. Min sambo åkte iväg på jobb över helgen (vilket han gör ofta så det var inget konstigt) men när vi skildes åt på vägen till våra jobb så bara brast det för mig. Storlipade i bilen, kunde verkligen inte kontrollera det:/ nu är allt som vanligt igen men det var nästan otäckt att inte kunna hantera känslorna på ett rationellt sätt. Hur är det för er andra?
Vad tråkigt att du är så orolig, måste vara jobbigt:( ingenting jag kan säga gör ju dig mindre orolig men jag hoppas du snart kan känna enbart glädje och njuta av din graviditet.
Äntligen kan jag säga med säkerhet att jag känner lilla pyret! Har varit osäker ngn vecka men nu lärt mig känna igen känslan. För mig så är det inget fladder som många beskriver sin känsla med utan mer som om en "fingerknäpp" från insidan.
Jag kände ju aldrig ngt med dottern så detta är helt nytt för mig:)
Nope, vi väntar en flicka:)
Ja, många pojkar verkar det vara runt omkring oss i vår vöndkapskrets också så -14 kanske är ett pojkår:)
Det är roligt att kunna börja diskutera namn lite mer på allvar nu!
Flowers. Vi har bf 9/3 men jag har en känsla att bebis kommer innan februari är slut:) Har ni pratat något med era män om förlossningen? Min sambo reser mkt i sitt arbete och jag har helt plötsligt börjat oroa mig för att han inte ska vara i Sverige när det händer:/ svärmor löste det snabbt med ideén om att isåfall skypar vi, haha, jag dog!