• Anonym (stina)

hur ofta suger ni tjejer kuk

hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen

• Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk
  • Anonym (Arnold)
    Anonym (Kåt ensam mamma) skrev 2013-08-04 17:19:05 följande:

Hade gärna.. ;) pm

Slampa med ett stort "S"
  • Marishka

Tja hur ofta det blir är nog svårt att säga kanske en par ggr i veckan som det blir att suga. Älskar det. 
    Tycker det är fantastiskt att få suga min man till orgasm. Satsen, ja den sväljer jag nog allt som oftast, Enklast så tycker jag. Har inget emot det. 

• Anonym (Kåt ensam mamma)
    Anonym (Arnold) skrev 2013-08-04 21:04:51 följande:
    Slampa med ett stort "S"

Nej det är jag verkligen inte. Du känner väl inte mig.?
  • Anonym (tjej 26)

Ungefär 2 ggr/vecka och sen oftast som förspel men det blir inte så ofta. Oftast spottar jag men om jag inte ids gå upp eller om vi är dåligt till så sväljer jag.

• Anonym (MA)

har killen inte fräscht där nere så är man inte sugen så ofta. vart med några stycken å det är inte många som inte har den där lite unkna lukten eller ibland smakar lite kiss. men lyckats hitta en som har super fräscht så då  längtar man tills nästa avsugning ;D. då får han så fort han är sugen eller jag vill. sväljer självklart. så härligt å höra och känns killen njuta nä'r han kommer, och man känner sig som en porrskådis ! HETT ;)

• TheTrader
    Anonym (MA) skrev 2013-08-04 21:56:09 följande:
    har killen inte fräscht där nere så är man inte sugen så ofta. vart med några stycken å det är inte många som inte har den där lite unkna lukten eller ibland smakar lite kiss. men lyckats hitta en som har super fräscht så då  längtar man tills nästa avsugning ;D. då får han så fort han är sugen eller jag vill. sväljer självklart. så härligt å höra och känns killen njuta nä'r han kommer, och man känner sig som en porrskådis ! HETT ;)
  • Clownensglädje
    Anonym (MA) skrev 2013-08-04 21:56:09 följande:
    Bra kvinna där?
  • Nelson74

Ja ni..intressant tråd..
    Klart att det är skönt att bli avsugen..gärna ofta .Och satsa en kvinna  i munnen..ja det är ju helt underbart...
    Tyvärr varit singel för länge men  vet när jag hade relation...då va det annorlunda..
    Men jag ger gärna en kvinna en njutning på vägen med..lika för bägge..

• Anonym (varje gång)

Varenda gång! Älskar att suga kuk pch svälja satsen!
    Sperma är härligt! :)
    Oj,nu blev jag kåt..dags för duschen ;)

Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk