• Anonym (stina)

hur ofta suger ni tjejer kuk

hur ofta suger ni tjejer kuk. o berätta gärna hur ni gör med satsen

• Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk
  • Meatballsurgery
    Anonym (Kåt ensam mamma) skrev 2013-08-01 00:11:15 följande:

Alldeles för sällan.. Men alltid när jag har sex.. Ibland bara en avsugning.. Kan va sugen o längta ef att bara få suga av.

Givetvis sväljer jag.. Lön för väl utfört arbete... :) så gott..

Skulle gärna hjälpa dig med det där ;) Älskar även att återgälda med en ordentlig omgång slickning. 
  • Pentra

På tok för sällan. Jag och min sambo jobbar ganska olika nuförtiden. Älskar att ge oralsex och smekningar och höra och se min partner njuta. Ger oralsex så ofta jag kan när vi har sex. Tycker dessutom att det är så härligt porrigt att sätta mig vid frukostbordet med knullrufsigt hår med smaken kvar i munnen... Kan, mitt i allt annat, snegla på byxbulan, fantisera och bli såå sugen. Så, jag saknar verkligen att oralsex-frekvensen gått ner. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Kvinnan)

Aldrig.Saknar inte det heller.

• Anonym (Ofta)

Vi har i snitt sex 4-5ggr i veckan och jag suger varje eller varannan gång. Sväljer alltid. Har jag lingonvecka suger jag honom ändå.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-04-11 21:02:21 följande:

Aldrig.Saknar inte det heller.

Saknar inte mannen det då?
  • Pussan
    Kräk skrev 2014-10-17 17:18:26 följande:

Har jag nån att ha sex med så suger jag ofta. Om sperman inte smakar illa låter jag honom spruta i munnen och låter det sen bara rinna ut och ner över halsen och brösten, eller så behåller jag det i munnen och spottar ut det sen. Kan inte med att svälja.

Precis! så mysigt att bara låta det rinna och droppa ur munnen. Fast lite sväljer jag också. 
    Suger mer eller mindre kuk nästan alltid jag knullar men frågan avser tydligen en full avsugning och det blir kanske någon gång per vecka
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-04-11 22:45:03 följande:

Saknar inte mannen det då?

Har ingen man.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-04-12 07:50:13 följande:
    Har ingen man.
    Har du haft någon då? Prövat suga?
  • Dr Börje

Vi är inne i en fas nu där min fru börjar varje morgon med att suga min kuk. Hon går upp innan mig (andra arbetstider). Innan hon går ur sängen ligger hon några minuter och smeker och runkar min kuk. Sen suger hon mig i ca 3-5 minuter. Det går inte för mig iom att jag fortfarande är för trött. Men det är skönt. Och en kanonstart på dagen.

Jag är tacksam.

Någon annan som upplever något liknande?

• Foreverlove

Varje gång jag träffar min kk. Sug och svälj...helt underbart.
    Ses för sällan pga jobb bara.
    Sex utan oralt finns inte på min karta.

Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk