• Anonym (orakel2)

Fråga oraklet 2.

Berätta kort om ditt problem, följt av stjärntecken och sedan ställ frågan. Jag tänkte öva lite på mina förmågor att känna något om just dig. (Svaren är inte 100%) Har spått tidigare i tarotkort under 5 år. Mina känslor om olika saker brukar stämma med hjälp av sunt förnuft Flört
    Jag gör mitt bästa.

• Svar på tråden Fråga oraklet 2.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Hoppas på svar) skrev 2013-08-09 20:45:01 följande:
    Jag har stjärntecknet fisk.

Jag undrar om det val jag gjorde idag var rätt? Mitt huvud säger att det var rätt men mitt hjärta säger någonting annat :( Kommer allt bli bättre eller kommer jag ångra mig sen? 
    Ordet ångra ekar i mitt huvud, tyvärr.
    Något med alkohol och festligheter att göra.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (neutral) skrev 2013-08-09 20:48:32 följande:
    Tvilling.

Har ett hotande missfall på gång och separerar just nu från barnets pappa.

Min fundering är om graviditeten går vägen och om det någonsin blir jag och barnets pappa igen.
    Känslan säger att missfall uteblir, eller så kommer du att bli gravid igen. Du kommer att vara ett tag till med barnets pappa.
    Förnuftet säger, missfall men ändå kommer du att stanna med pappan.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Plugga) skrev 2013-08-09 20:51:37 följande:
    Vågen.

Tror du jag kommer att studera inom kort? Blir det den utbildning jag vill?
    Känner att något inom vården och en utbildning i november. Du velar framåt och tillbaka. Bestäm dig.
  • Anonym (orakel2)
    GiveMeFood skrev 2013-08-09 20:52:22 följande:
    Hur kommer det gå för min blogg? Och kommer jag klara utmaningen?
    Förnuftet säger att du får kämpa och det kommer att inte bli lätt. Har du viljan så kommer du att lyckas.
  • Anonym (orakel2)
    lakrits77 skrev 2013-08-09 20:53:44 följande:
    Jag är oxe. För tillfället mammaledig . Börjar jobba hösten 2014. Får jag jobb i min hemstad eller får jag fortsätta pendla ett tag till. Tack!
    Känslan: Du får ett jobb där du bor.
  • Frida 404

Min man och jag har haft problem i äktenskapet nu ett tag. Jag är jungfru. Jag undrar om vi kommer hålla ihop och om vi kommer få mer barn? Och så undrar jag om jag kommer plugga i höst eller kommer jobbet jag vill ha just nu bli mitt?

Tacksam för svar!

• Anonym (<3)
    Anonym (<3) skrev 2013-08-09 20:54:27 följande:
    Vågen

Kommer jag lyckas inom mitt nyfunna yrke? Har jag valt rätt?

Du hoppa över mig.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Vågen

Kommer jag lyckas inom mitt nyfunna yrke? Har jag valt rätt?
    Känslan: Ja, du har gjort ett bra val. Du kommer att göra karriär.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Jobb) skrev 2013-08-09 20:57:14 följande:
    Vädur. Kommer jag få fast jobb där jag är nu? Vantars när kommer jag få fast jobb och inom vilken sektor?
    Känslan: Nej, tyvärr. Människor arbetar mot dig. Något med bilar kommer att ge dig fast.
  • Anonym (Barnkär)

Skorpion.

Jag vill väldigt gärna ha barn så snart som möjligt och min sambo vill vänta. Kommer jag att få barn? När? Hur många? Är sambon rätt för mig eller kommer jag att lämna honom? 

Svar på tråden Fråga oraklet 2.