• Anonym (orakel2)

Fråga oraklet 2.

Berätta kort om ditt problem, följt av stjärntecken och sedan ställ frågan. Jag tänkte öva lite på mina förmågor att känna något om just dig. (Svaren är inte 100%) Har spått tidigare i tarotkort under 5 år. Mina känslor om olika saker brukar stämma med hjälp av sunt förnuft Flört
    Jag gör mitt bästa.

• Svar på tråden Fråga oraklet 2.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Jobb) skrev 2013-08-09 20:58:07 följande:
    Blir mi. Son mobbad i skolan kommande läsår? Är han duktig i skolan.
    Känslan. Nej han blir inte mobbad men han vet vad som krävs av honom för att vara duktig.
  • Anonym (orakel2)
    chikita124 skrev 2013-08-09 21:01:23 följande:
    skytt...är jag gravid eller inte?? kommer vi få barn snart eller inte??
    Känslan: Du är inte gravid. Inga barn snart, tyvärr. Men i framtiden ser jag en flicka.
  • missan75

Kommer jag få en sådan tjänst på min nuvarande arbetsplats i framtiden. Jag tänker inom 5-7 år. Jag är skorpion.

• Anonym (Mamman1)

Jag är skytt. Jag undrar om jag och sambon kommer att få barn, när och flicka eller pojke isåfall? Undrar också om vår ekonomi kommer att bli bättre och vart vi kommer att bo i framtiden?

• Anonym (fisk)
    Fiskarna (fiskarna i alla hus, även solen och månen i fiskarna)

Ekonomin

Kommer jag och min man ha ett fortsatt bra liv tillsammans?

Kommer vi att flytta till större snart?

Hur många barn kommer vi att få?
  • Anonym (orakel2)
    Frida 404 skrev 2013-08-09 21:07:24 följande:
    Min man och jag har haft problem i äktenskapet nu ett tag. Jag är jungfru. Jag undrar om vi kommer hålla ihop och om vi kommer få mer barn? Och så undrar jag om jag kommer plugga i höst eller kommer jobbet jag vill ha just nu bli mitt?

Tacksam för svar!
    Känslan: Lämna mannen. Han för med sig problem (kriminell?otrogen?)
    Förnuft: Plugga på är rätt.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Vågen

Kommer jag lyckas inom mitt nyfunna yrke? Har jag valt rätt?
    Nej hoppade inte över dig.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Barnkär) skrev 2013-08-09 21:10:46 följande:
    Skorpion.

Jag vill väldigt gärna ha barn så snart som möjligt och min sambo vill vänta. Kommer jag att få barn? När? Hur många? Är sambon rätt för mig eller kommer jag att lämna honom? 
    Känslan: Du kommer att få barn, men inte med din sambo. Du får första barnet när du är 30+, ser 2 pojkar. Du kommer att lämna...
  • Anonym (Skorpan)

Kommer jag någonsin få ett gemensamt liv med mannen jag drömmer om, eller kommer jag fortsätta leva med den man jag lever med idag? Skorpion.

• Anonym (orakel2)
    missan75 skrev 2013-08-09 21:12:29 följande:
    Kommer jag få en sådan tjänst på min nuvarande arbetsplats i framtiden. Jag tänker inom 5-7 år. Jag är skorpion.
    Du får det tidigare.
Svar på tråden Fråga oraklet 2.