• Anonym (orakel2)

Fråga oraklet 2.

Berätta kort om ditt problem, följt av stjärntecken och sedan ställ frågan. Jag tänkte öva lite på mina förmågor att känna något om just dig. (Svaren är inte 100%) Har spått tidigare i tarotkort under 5 år. Mina känslor om olika saker brukar stämma med hjälp av sunt förnuft Flört
    Jag gör mitt bästa.

• Svar på tråden Fråga oraklet 2.
  • Anonym (ensam ibland!?)

Är född i tvillingens tecken. Är lyckligt skild sedan 7 år.. Kommer jag att lita på en man igen? Eller fortsätta själv? Kommer jag få uppleva min dröm ang. konsten?

• Anonym (orakel2)
    Anonym (Mamman1) skrev 2013-08-09 21:13:44 följande:
    Jag är skytt. Jag undrar om jag och sambon kommer att få barn, när och flicka eller pojke isåfall? Undrar också om vår ekonomi kommer att bli bättre och vart vi kommer att bo i framtiden?
    Ja, en pojke. Ekonomin blir bättre om han vill (verkligen) att den ska bli bättre. Han känns lat. Boende i en lägenhet.
  • Vaniljsemlan

Oxe Kommer jag bli höginkomsttagare?

• Anonym (Barnkär)

Tack för svaret! Frågar en fråga till

(skorpion)

Hur kommer det att gå för mig på mitt nya jobb? 

• Anonym (orakel2)
    Anonym (fisk) skrev 2013-08-09 21:13:51 följande:
    Fiskarna (fiskarna i alla hus, även solen och månen i fiskarna)

Ekonomin

Kommer jag och min man ha ett fortsatt bra liv tillsammans?

Kommer vi att flytta till större snart?

Hur många barn kommer vi att få?
    Ekonomin kommer att bli bättre. Ja ni kommer att trivas tillsammans. Nej ni kommer inte att vilja flytta till större av olika faktorer.
    Ni har ett barn redan...
  • Frida 404

Tack för svar. Kan säga att din känsla är rätt. Har bara svårt att lämna just nu. Men tack igen för svar.

• Anonym (Jobb)

Gör min son det son Krävs för att vara duktig i skolan, kommer han få bra omdömen och betyg? Kommer min son lyckas i livet med bra jobb, en bra fru och fina barn?

• Anonym (orakel2)
    Anonym (Skorpan) skrev 2013-08-09 21:16:43 följande:
    Kommer jag någonsin få ett gemensamt liv med mannen jag drömmer om, eller kommer jag fortsätta leva med den man jag lever med idag? Skorpion.
    Du kommer att följa dina känslor, vilka säger att lämna mannen du har.
Svar på tråden Fråga oraklet 2.