• Anonym (orakel2)

Fråga oraklet 2.

Berätta kort om ditt problem, följt av stjärntecken och sedan ställ frågan. Jag tänkte öva lite på mina förmågor att känna något om just dig. (Svaren är inte 100%) Har spått tidigare i tarotkort under 5 år. Mina känslor om olika saker brukar stämma med hjälp av sunt förnuft Flört
    Jag gör mitt bästa.

• Svar på tråden Fråga oraklet 2.
  • Anonym (Alicia)

Jag är stenbock. Ska genomgå ivf behandling i höst. Kommer det lyckas? Blir det pojke el flicka?

• Anonym (orakel2)
    Anonym (Frågvis) skrev 2013-08-09 21:23:04 följande:
    Jag och min sambo försöker få ett till barn men det går trögt efter flera försök. Vädur. Kommer jag bli gravid snart?
    Du måste få orgasm.
  • Vaniljsemlan

Hej! Tack! Jag är jurist och jobbar på en myndighet. Jag drömmer om att sadla om när jag är tillräckligt meriterad för det. Skulle kunna tänka mig att jobba på byrå för att få hög inkomst. Ev. Starta upp egen juristbyrå. Inkomsten vill jag ha för att leva gott som gammal. Kanske köpa en fin lägenhet i Stockholm. Man får se hur allt blir.

• Anonym (fisk)
    Anonym (orakel2) skrev 2013-08-09 21:33:09 följande:
    Känslan säger pojke och runt 8.
    Pojke är helt rätt :)
  • Anonym (?)

Jag har ett barn, kan du säga ålder och kön? Kommer jag bli gravid snart igen? Stenbock

• Anonym (orakel2)
    Anonym (hej) skrev 2013-08-09 21:26:58 följande:
    Jag är osäker på kärleken.

Jungfru.

Lever jag med rätt person?
    Mamma, är väl inte en partner?
  • Anonym (Barnkär)
    Anonym (Barnkär) skrev 2013-08-09 21:19:11 följande:
    Tack för svaret! Frågar en fråga till

(skorpion)

Hur kommer det att gå för mig på mitt nya jobb? 
    Du missade att svara på min andra fråga Glad
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Alicia) skrev 2013-08-09 21:33:18 följande:
    Jag är stenbock. Ska genomgå ivf behandling i höst. Kommer det lyckas? Blir det pojke el flicka?
    Nej inte först men sen.
  • Anonym (orakel2)
    Anonym (Graviditet) skrev 2013-08-09 21:32:04 följande:
    Jag är våg. Svårt att bli gravid. Undrar om jag kommer bli gravid och isåfall naturligt eller via ivf?
    Jag ser en gravid mage, du kanske är det redan nu?
Svar på tråden Fråga oraklet 2.