någon som behandlas på st:görans?
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
heeeeeej,
Hur har det gått för er idag. skyndade mig hem från jobbet för att se om du hade skrivit nåt!
spännande.
Jag är på ruvardag 3 idag.. tiden går bara sååå sakta.
Men betydligt lugnare denna gången då man inte är fullpumpad med hormoner.
Hej,
Vi fick ju oxå 5 dagars så jag har testdag den 10 Maj, men hittills har min mens kommit efter schema på dag 14 i cykeln, så jag vet nog runt den 4 Maj redan... Inte sååå länge kvar!!
Lyx med 2 till frysen för er!
alltså. jag har haft alla symptom varenda gång, men ändå inte varit gravid, så jag tar inte ut nåt i förskott.
brukar få min mens punkligt på dag 14 i cykeln, och har inte testat innan det...
en del testar ju 10 tester varje gång... vågar knappt att hoppas längre.
tar sikte på ett 3pack när detta är över, och skulle jag bli gravid nu så är det bara en bonus. efter 3 IVF och försök att få till en graviditet i 3 år, så orkar man inte vara hoppfull längre. men det går såklart i vågor.
vi får hoppas åt varandra istället!! :)
Hej!
Vilken glad överaskning när jag kom in o tittade! Så många svar!!
Tyvärr så gick det inget bra för oss denna ggn heller. Vi fick 2 tillbaka o vi skulle testa den 2a maj. Men mensen kom i torsdags. Ringde de i fredags o Nina bad mig testa lördag o ringa måndag. Ringde de igår o rapporterade min negativ. De skulle kolla med Kerstin o se hur vi gör nu... känns så hemskt, jag är så ledsen!! Vi har ett försök kvar men hoppet börjar försvinna.
...
Och just nu så ringer Kerstin o säger att hon håller fortfarande på att kolla med SLL att vi kan få en till behandling?? Att hon inte är säkert på att de gå med då det har inte gått så bra hittills? Alltså... men det är ju därför vi är på IVF kliniken, för att det inte går bra!!! Och så frågar hon om vi skulle tänka oss att förtsätta privat om SLL inte går med på en tredje försök... jag fattar nada!!
Här sitter jag på jobbet till kl 21:30 och vill bara gråta. Min kille kunde inte prata med mig då halva kontoret stod omkring honom när jag ringde för att berätta. Känns fruktansvärd ... det kanske är kört för mig nu.
Hej!
Vilken glad överaskning när jag kom in o tittade! Så många svar!!
Tyvärr så gick det inget bra för oss denna ggn heller. Vi fick 2 tillbaka o vi skulle testa den 2a maj. Men mensen kom i torsdags. Ringde de i fredags o Nina bad mig testa lördag o ringa måndag. Ringde de igår o rapporterade min negativ. De skulle kolla med Kerstin o se hur vi gör nu... känns så hemskt, jag är så ledsen!! Vi har ett försök kvar men hoppet börjar försvinna.
...
Och just nu så ringer Kerstin o säger att hon håller fortfarande på att kolla med SLL att vi kan få en till behandling?? Att hon inte är säkert på att de gå med då det har inte gått så bra hittills? Alltså... men det är ju därför vi är på IVF kliniken, för att det inte går bra!!! Och så frågar hon om vi skulle tänka oss att förtsätta privat om SLL inte går med på en tredje försök... jag fattar nada!!
Här sitter jag på jobbet till kl 21:30 och vill bara gråta. Min kille kunde inte prata med mig då halva kontoret stod omkring honom när jag ringde för att berätta. Känns fruktansvärd ... det kanske är kört för mig nu.
majsanGG
- jag tänkte på det oxå, har ni kört med samma hormon hela tiden?? jag bytte från Gonal-F till Menopur och fick avsevärt bättre resultat!!