någon som behandlas på st:görans?
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Fick du börja direkt? Trodde man var tvungen att hoppa över en cykel? Stoort lycka till! Jag testade idag på RD 13 och det var negativt... Då är det ganska kört väl?
Tack Majsan! Ja än lever hoppet.... Ok...lång väntan då. Håller tummarna för att det går vägen denna gång! Betalar ni själva eller har ni fått det genom landstinget? Vi tog ett sånt där tre-pack så vi har två gånger kvar om det inte skulle funka denna gång men det är verkligen påfrestande. Just nu känns det inte ens som jag skulle vilja gå igenom allt igen... :-/
Tyvärr kom ju mensen och jag slutade med progesteronet, nu läste jag just att det skulle man inte göra förrän man pratat med dem på kliniken... Ska ringa idag och höra när jag kan börja med nästa omgång. Jo visst är det så att även om det inte känns så, så skulle man göra vad som helst för att få sitt efterlängtade barn. Hur går det med sprutandet?
Hmmm... gick åt skogen i tisdags. Vänta till december o kolla om det går att börja med nedreglering då. Kan inte säga jag mår bra alls...
Nej fy vad tråkigt! :( Men då hoppas vi på december! Jag ska få göra FET i december eftersom vi fick ett ägg till frysen vid förra uttaget. Känns skönt att slippa sprutorna.
Hej,
Jag hoppar in här!
Ska börja vår andra IVF på St Görans nu. Börjar med sprutorna imorgon.
Första rundan gick bra och 4 ägg befruktades - dock klarade sig bara ett (det vi fick tillbaka) så vi fick inte något alls till frysen.
Därmed är det andra försöket redan. Ska öka dosen Gonal-F till 200IE så förhoppningsvis så kanske vi får lite fler bra ägg denna gången.