någon som behandlas på st:görans?
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Hej. Hon kan inte svara 100 såklart , därför koll om 2 veckor igen. Hon sa att dom gör så när man väntar 2 och dom är osäkra på någon. Hon sa att den ena var väldigt liten och inte hängde med. Hon trodde inte den skulle gå vidare:(
Ja hon sa att då går den igenom alla organ och system också kandet bli fel om något skulle vara knas på
Hej igen. Det har gått bra med sprutorna. Lite stressigt bara tycker jag. Idag ska jag på mitt andra VUL och förhoppningsvis blir det ÄP på måndag. När får man göra första VUL efter ET? Lycka till alla!
hej:)) hur hur gick det i fredags???hoppas bra:)))
i vecka 8 gjorde jag vul
Hej alla!
Hur går det för er? Själv hade jag ÄP igår och de fick ut 12 st ägg. Imorgon ska jag få sätta tillbaka ett om allt går som det ska. Hoppas! Jag har känt mig väldigt trött och deppig av sprutorna och har känt mig ganska stressad av alla sprutor mm. Fler som känt så?
spännande:) ja det tar på krafterna med att gå igenom det vi gör. Det känns som man är gravid med alla hormoner. Sen är det all spänning som tar på krafterna, inget man gör varje dag direkt.
Allt går bra än så länge. Har gått 9 veckor imorgon och går in i vecka 10 på fredag. På tisdag ska vi dit och titta hur dom mår. Hon trodde inte på den ena så dom vill kolla upp hur det ser ut.
lycka till imorgon:))) berätta hur det gick sen
Hej!
Spännande att läsa er! Jag ska på UL nästa veckan, och sen för vi se om jag kan börja med Gonal igen.
Håller med er, rena berg- och dalbana här! Till o med efter o före behandlingen...
Grattis annwak till 10 veckor och lycka till på tisdag, håller tummarna för att det ser bra ut med dina båda små! MajsanGG, lycka till på UL nästa vecka!
Jag känner mig jätteglad och förhoppningsfull idag. De satte tillbaka ett embryo, hoppas det var guldägget! Fyra skulle odlas vidare och kanske går de till frysen. Det får vi svar på nästa vecka. Men först och främst hoppas vi nu på att det lilla livet som sattes in idag vill fästa!
MajsanGG hoppas verkligen att du får börja snart, så din resa kan fortsätta framåt.
Vilken dag ska ni dit? jag ska dit på onsdag.
Tillys tack:) blir bara mer och mer nervös men ändå lugnare., snurrigt.
Åh hoppas den vill stanna hos dig och att det lilla livet ska fortsätta att växa.
Jag ska dit på onsdag och inte tisdag, tittade fel
Vill att tiden ska gå snabbare