• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • Valgma

Hej alla! Jag har plusat idag och det känns så himla spännande och mysigt. Trodde aldrig att det skulle ta sig, men på tionde försöket så blev det äntligen :). Det är vårdat tredje barn. Hoppas på att allt ska gå vägen. Kan det bli ett starkt plus snabbt om man väntar tvillingar? I mitt fall är det dock bara oregelbunden mens. Jag som ska på cellprovtagning imorgon. Undra om jag kan göra den, någon som vet? Grattis till er alla! :)

• Lenafena

Grattis till alla plussare Vad kul att fler hittar hit!

Valgma, vid min förra graviditet kollade min bm om jag var uppsatt på cellprov och sa att jag skulle få kallelse efter barnet fötts istället. Kommer inte ihåg hur långt gången jag var då dock. .. Fråga imorgon om du hinner, kanske är bäst?

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • didelido

Valgma och ni andra: Jag har också plussat idag :) Äntligen var det vår tur :D Både pappan och jag är i chock. Hoppas vi följs åt nu! Kram på er

• Q13

Hej! Är beräknad till 11:e maj. Hade bim i söndags och tog ett gravtest igårkväll, starkt plus! Första barnet och första försöket! (Insemination)

• Valgma

ja jag tänker ringa upp imorgon och kolla. tror det är samma BM som gör cellprovet som jag kommer gå hos under graviditeten. Har något svagt minne av att jag var i samma sits med min dotter för fyra år sedan.

Jag hade ÄL den 21/8 tror jag. Då började jag testa, men det var lika starkt utslag flera dagar efter så ÄL kan ju ha varit tidigare. Har oregelbunden mens, men skulle tro att BF blir mitten av maj. Enligt familjeliv den 13/5. Fick ett väldigt starkt och snabbt plus idag.

• sarabusck

Hänger gärna på, precis plussat då jag hade BIM idag. Fick tidigt missfall förra månaden så denna gången hoppas jag det går vägen. Har isåfall enligt fl bf 10 maj :)

• prussiluskans

Hej alla!! :D 
    Plussade imorse, svagt men ett plus var det :) beräknad mens på fredag. Men senaste veckan har jag bara känt att något  är på G.
    Väntar då mitt 5 barn 15/5  Obeskrivligt lycklig!! :D 

• six ledge
    prussiluskans skrev 2013-09-04 10:15:08 följande:
    Hej alla!! :D  Plussade imorse, svagt men ett plus var det :) beräknad mens på fredag. Men senaste veckan har jag bara känt att något  är på G. Väntar då mitt 5 barn 15/5  Obeskrivligt lycklig!! :D 

Grattis prussiluskan, känns igen väntar också femman! Har pratat med min BM idag, hon höll på att ramla av stolen tror jag- då fyran är så liten än. Bor på en liten ort, så alla känner alla.... Men för att vara säker på tiden med det starka pluset och allt, och för att vi ska göra KUB så försöker hon ordna ett VUL åt mig. Kan vara skönt att se om det är dubbelt upp eller felräkning av dagar.
  • Elinannamaria

Hej! Jag var beräknad 26april men tror befruktningen skedde lite senare då mitt lilla frö endast var 2mm på vul i söndags. Kanske blir ett majbarn ändå!
    Kul dessutom att kunna följa en tråd redan från början, om jag får vara med. Detta blir vårt första barn så vi är mycket förväntansfulla!!!

• BeatrixKiddo

Hej :)

Jag plusade för en vecka sedan och tror att bf är runt 2-3 maj. Jag har haft oregelbunden mens sedan jag fick den tillbaka efter mitt första barn (11 månader idag) så jag är lite osäker. Är jätteglad över att få ett syskon :) och ser fram emot att  följas åt i denna grupp :)  

Svar på tråden BF Maj 2014