• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • sowe81
    söderböna skrev 2013-09-10 20:14:57 följande:

Nyser jag hugger det till ordentligt i ligamenten!

Jag snöt mig o det gjorde sjukt ont. Borde vara ligamenten då

Nu kan jag nog sova gott inatt.
  • söderböna
    sowe81 skrev 2013-09-10 20:28:34 följande:
    Jag snöt mig o det gjorde sjukt ont. Borde vara ligamenten då smile1.gif

Nu kan jag nog sova gott inatt.
    Haha ja, det gör verkligen sjukt ont! Hade exakt samma symptom vid den här tiden förra grav.
  • Längtan till dig
    Elinannamaria skrev 2013-09-10 20:00:18 följande:

Just det, mitt blev också värre vid ansträngning. har försvunnit nu i v 8, ersatts av yrsel och uppblåst mage.
    Okej, ja och som cement i magen :/ jag är ju järtabletter så det kanske inte hjälper direkt...känner mig uppblåst jag också i mellanåt.
  • Q13

Ja här är magen också uppblåst och trög, nästäppa och molvärk i magen och ibland svanken. Och fler symtom kommer väl läggas till under graviditetens gång, är ju bara i v. 6 än :)

• Boomsan
    Längtan till dig skrev 2013-09-10 18:46:34 följande:
    Är det gravtest? isf..grattis! :D Jag ska testa en sista gång nu i helgen för att få det mer bekräftat innan måndag då jag ska på inskrivning (jag vet jag är knäpp haha!). Var det du som skulle på inskrivning då med? 
    Jaa det är gravtest ^^
    Jag ska till BVC den 23/9 Skrattande
  • Längtan till dig
    Boomsan skrev 2013-09-10 21:20:34 följande:
    Jaa det är gravtest ^^
    Jag ska till BVC den 23/9 Skrattande
    Aha :D Grattis! Vad roligt :)
  • Lindhaz
    sowe81 skrev 2013-09-10 13:24:41 följande:
    Jag ska inte skvallra Jag ska också försöka få vul om 3-4v så man kan släppa lite av oron även om jag får massa känningar

Hihi! Går ut med det där om nån vecka, men känns som man ljuger :D haha! Blev så glad när jag såg ditt grav test, vi plussade typm smtidigt :D ja jag vill också de :) tänkte ringa bm nästa vecka, eller är det för tidigt med andra barnet?
Svar på tråden BF Maj 2014