BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Vad underbart det låter Lenafena och grattis :) Förra året fick jag och min närmaste kollega, som är 48 år, barn med två veckors mellanrum. Livet är fantastiskt.
Själv är jag 38 år och har som sagt ett barn sedan tidigare. Förra gången gjorde jag ett trippeltest eftersom KUB inte erbjöds där jag bor. NU finns KUB och jag planerar att göra ett sådant.
Här är en till som äntligen har plussat!
BF blir 13/5 om jag räknat rätt. Det blir vårt fjärde barn, och yngsta sonen kommer precis hinna fylla 4 om bebis kommer på BF... :)
Själv är jag 38 år och har som sagt ett barn sedan tidigare. Förra gången gjorde jag ett trippeltest eftersom KUB inte erbjöds där jag bor. NU finns KUB och jag planerar att göra ett sådant.Jag hoppar gärna med i tråden! Väntar vårt andra barn, med BF 3/5. Dottern fyllde tre år i slutet av juli, jag är 32 och min sambo 34. Vi bor några mil norr om Göteborg.
Hoppar in här fast jag kanske hamnar fel
här är en som hoppas på att få ett 
I drygt en vecka har jag gått & haft mensvärkar men ingen mens än så länge & BIM är idag.
Vi är 28 resp. 32. Fått en tid på mvc redan den 16/9, är inte det lite tidigt?
Det är ju en del pappersarbete första mötet, iaf om det är första barnet. Vet inte hur det är vid andra barnet, jag har inte varit där än!