• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • sowe81

Nu kan jag följa er på riktigt. Fick ett mycket svagt streck imorse på bim-4 så det borde va nåt. Ska testa igen i helgen men hänger här i hoppet

Blir bf typ 15-17/5 skulle jag tro. Andra barnet. Dottern blev 1år förra veckan.

• Erizajo

Jag fyller 29 i år och maken är 34, vi väntar som sagt 3 an vi bor i Dalarna :)

• Elinannamaria
    söderböna skrev 2013-09-05 20:01:37 följande:
    Tycker du ska fortsätta smyga här! Mycket glad att ses på andra sidan "vill-ha-barn-tråden".
    Detsamma, känns jättekul att fortsätta följas åt! Hur blev mannens reaktion då? 
  • söderböna
    Elinannamaria skrev 2013-09-05 21:56:18 följande:
    Detsamma, känns jättekul att fortsätta följas åt! Hur blev mannens reaktion då? 
    Åh han vaknade sent och var ivrig att packa det sista i morse och komma ihåg allt inför resan så jag väntade för att inte distrahera så han glömde pass eller så. Först när vi väntar på taxin fick jag tillfälle att berätta och då sken han upp och blev väldigt lugn... Han skickade sedan ett fint sms från flygplatsen om vilken glad överraskning det var. Längtar tills han kommer hem så vi kan längta tillsammans lite.

När är din BF? 
  • Smulanpus

Hej hej, får man hoppa in här? Har inte hunnit läsa igenom hela tråden då öga går i kors men är 32 år, mun man är 31. Väntar hans första och mitt tredje barn och är beräknad till runt 7 maj om allt går vägen :)

• MilayasMamma

Hej alla! Här är en som plussade svagt ikväll men det är också några dagar kvar tills beräknad mens. Var tvungen att testa då vi väntat på plusset! Känt av trötthet, svaga ögonblick av illamående och yrsel redan. Några nervsläpp och även foglossning?!! Hade svår foglossning med dottern född i maj 2012 så hoppas att det inte ska bli intensivt redan nu men känningar redan... Lite i chock fastän det var väntat ;) Hoppas att allt går vägen och BF just nu 16 maj :D Alltså andra barnet, tredje graviditeten och jag är 27, min sambo 32 :)

• Valgma

vad härligt att läsa om alla som plusat. Undrar vad det är för en liten en i magen den här gången. De barn vi har, en flicka och en pojke, är väldigt lik varandra och mig. Spännande och se om det blir en minikopia till eller om vi kan få barn som är lik sin pappa hehe

Någon som känt av några symptom än? Själv har jag jättelite ont i brösten. Hade för mig att jag kände mer med de andra barnen, men kanske var längre gången då.

• söderböna
    Valgma skrev 2013-09-06 05:29:52 följande:

vad härligt att läsa om alla som plusat. Undrar vad det är för en liten en i magen den här gången. De barn vi har, en flicka och en pojke, är väldigt lik varandra och mig. Spännande och se om det blir en minikopia till eller om vi kan få barn som är lik sin pappa smile5.gif hehe

Någon som känt av några symptom än? Själv har jag jättelite ont i brösten. Hade för mig att jag kände mer med de andra barnen, men kanske var längre gången då.

Jag känner pyttelite ömhet i bröst samt att jag har en "bryggande" känsla i magen (nästan som när man känner "sockerdricka" i ett ben men svagt svagt). När jag nös igår högg det till i ligamenten. Sen är jag trött men det är jag alltid säger min sambo.
  • sowe81
    MilayasMamma skrev 2013-09-05 23:05:37 följande:

Hej alla! Här är en som plussade svagt ikväll men det är också några dagar kvar tills beräknad mens. Var tvungen att testa då vi väntat på plusset! Känt av trötthet, svaga ögonblick av illamående och yrsel redan. Några nervsläpp och även foglossning?!! Hade svår foglossning med dottern född i maj 2012 så hoppas att det inte ska bli intensivt redan nu men känningar redan... Lite i chock fastän det var väntat ;) Hoppas att allt går vägen och BF just nu 16 maj :D Alltså andra barnet, tredje graviditeten och jag är 27, min sambo 32 :)

Vi är ungefär lika då

Jag plussade svagt igår, bim på måndag. Har en dotter född i aug 2012.

Hoppas inte dina foglossningar kommer redan, kan bli jobbiga 9 månader. Jag hade också jobbiga foglossningarna i slutet av förra grav, hoppas inte de kommer tidigare denna!
Svar på tråden BF Maj 2014