Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Bf Juni 2014

*smyger in o säger Hej*
    Plussade imorse o när man räknar ut BF så säger ena sidan 31maj o andra sidan 1 juni! =) hehe. Så det ska bli kul o se vad UL säger! =) Ska ringa BM imorgon! 

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi

Ang ringa MVC. Jag ringde dit några dagar efter plusset o hon frågade när min senaste mens var o sen sa hon att eftersom jag har ett barn sen innan så behöver inte jag gå på första samtalet. Ska dit i slutet på oktober!

• LokesMammi

Jag har berättat för två på jobbet o berättade idag för mina två närmsta vänner! Ska berätta för familjen på söndag! Har köpt en "storebror" t-shirt till sonen! =)
    Vill inte grynet stanna kvar så har jag mina två vänner som stöd! =) 

• LokesMammi
    Eleonoor skrev 2013-09-30 21:43:10 följande:
    Hej!
    Jag plussade förra måndagen i vecka 3+1.
    Är beräknad till den 7 juni.
    Jag har en dotter född i januari -12 :)
    Kul! Jag har en son född januari -11! =)
  • LokesMammi
    Norrskensmor skrev 2013-10-01 09:51:33 följande:
    Hej! Plussade igår, är idag vecka 5+0 med BF 2 Juni.
    Detta är vårt 3 barn har en dotter 3år och en son 9 månader. 
    Graviditeten kom som en överraskning. Var bara lite sen och skulle börja äta medicin mot min magkatarr men ville dubbelkolla då medicinen inte är bra då man är gravid. Och så +!

Fortfarande helt chockad men glad. Vågar inte tro att det kommer gå vägen den här gången också, varför skulle man ha sån tur? hoppashoppas..

Grattis till alla er som plussat också!! 
    Hej! Nästan som mig! Är vi v 5+1 med BF 1 juni! (31maj enl vissa sidor o 1juni enl andra sidor! =))
  • LokesMammi

Jag är också svullen över magen. Det är ju konstigt då bebisen ligger i nedre delen av magen o där är jag inte svullen alls.......

• LokesMammi
    Skattkistan skrev 2013-10-01 22:35:47 följande:
    En fråga till måste jag slänga ur mig innan läggdags. Hur gör ni som tränar? Fortsätter ni som förut eller lägger ni av? Jag går på aerobics, bodypump och yoga och jag vet inte hur jag ska göra med de två första....

Du får inte "hoppa o studsa". Allt du gör gör barnet! =) Jag brukar småträna hemma, bla situps, men gör nu bara plankan!
  • LokesMammi

Min son kommer o vara 3år o 5mån när han blir storebror så jag tänker inte ha syskonvagn då jag sällan använder vagn på honom nu. Får bli ståbräda!

• LokesMammi
    Hallonmjölk skrev 2013-10-02 20:48:41 följande:
    Vilken vecka är det man brukar skrivas in hos barnmorskan?

Är väl typ direkt med första barnet. Jag ska dit i slutet av oktober pga att jag har ett barn! Hon tyckte inte att vi behövde första samtalet! =)
  • LokesMammi
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 21:01:06 följande:
    jag fick gå tidigt med andra också... och misstänker jag får gå tidigt nu med eftersom et är ny ort och ny mvc

Jaha! Ja här är det samma ort men ny bm!
Svar på tråden Bf Juni 2014