Bf Juni 2014
Fy va jag är trött på kvällarna. Varje kväll sitter jag i soffan med datan i knät o huvudet mot soffan o slumrar till! Vill ligga ner men vågar inte ha datan på magen! :/
Fy va jag är trött på kvällarna. Varje kväll sitter jag i soffan med datan i knät o huvudet mot soffan o slumrar till! Vill ligga ner men vågar inte ha datan på magen! :/
Innan jag blev gravid med sonen tränade jag 3-4ggr/v beroende på hur jag jobbade. När jag blev gravid vågade inte jag längre då jag har en tendens o ta ut mig ordentligt. Vile inte riskera barnet, så jag styrketränade ist o gick på dom lugna passen! Efter sonen har det inte blivit så mkt träning. Men promenader o cykling blir det iaf! =)
Berättade för sambons familj idag! Eller sonen gjorde det. Jag sa att Loke har ngt o berätta för er, sen visade jag honom o han hade en "storebror" t-shirt på sig. Tog ett tag innan dom kopplade! =) hehe Dom blev jätteglada o sa att jag måste få en tjej denna gång! =) Det är 4 killbarnbarn just nu! =)
Jag är hungrig hela tiden. Är jag inte hungrig så mår jag illa o det går över om jag äter nånting! Hel mysko. Så var det definitivt inte när jag väntade sonen! =)
Vilket jävla helvete det var på jobbet idag! Jobbade 16-21. JAg o min kollega som är en toppen tjej har fått gjort ALLT idag! Varför kan inte alla hjälpas å o göra allt om man ska göra så en annan slipper göra andras jobb! Ååååhhhh! Fick ont i huvudet idag för vi fick göra så jäva mkt! SEn att man glömmer bort"! Det får man fan inte göra! ÅÅhhhhh!!!!!
Jag mår illa varje dag. Går över när jag äter ngt som tur är! Med sonen kräktes jag nästan varje dag! Fick cykla in i buskarna påvägen till jobbet! =) hehe
Stickningar i livmodern, ont i brösten, illamående el hungrig omvartannat! Trött!
Blir lätt tjurig på min 2åring vilket inte är så kul!