Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

Bf Juni 2014

Fy va jag är trött på kvällarna. Varje kväll sitter jag i soffan med datan i knät o huvudet mot soffan o slumrar till! Vill ligga ner men vågar inte ha datan på magen!  :/

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi

Innan jag blev gravid med sonen tränade jag 3-4ggr/v beroende på hur jag jobbade. När jag blev gravid vågade inte jag längre då jag har en tendens o ta ut mig ordentligt. Vile inte riskera barnet, så jag styrketränade ist o gick på dom lugna passen! Efter sonen har det inte blivit så mkt träning. Men promenader o cykling blir det iaf! =)

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • LokesMammi
    Marieulrika1 skrev 2013-10-06 20:14:02 följande:
    Finns tyvärr inte så mycket du kan göra. Är det ett pågående missfall finns det ingenting du kan göra för att stoppa det.

Det behöver inte innebära missfall bara för att man blöder så hoppas du får komma in på ett VUL som kan lugna dina nerver.

Jag fick missfall i februari och även om det var jobbigt så sa jag till mig själv att det var något allvarligt fel på embryot och att det var min kropps sätt att säga det på. Kroppen är fantastisk på det sättet och det finns ingenting som säger att man inte kan bli gravid igen.

Håller tummarna för dig och hoppas självklart att allt är som det ska vara

Så brukar jag också säga till dom som får missfall! Kroppens sätt att ta bort ett foster som det är ngt fel på! Men det brukar inte funka, "vill ha barnet iaf, fel på't eller inte" brukar jag få till svar! :/
  • LokesMammi

Berättade för sambons familj idag! Eller sonen gjorde det. Jag sa att Loke har ngt o berätta för er, sen visade jag honom o han hade en "storebror" t-shirt på sig. Tog ett tag innan dom kopplade! =) hehe Dom blev jätteglada o sa att jag måste få en tjej denna gång! =) Det är 4 killbarnbarn just nu! =)

• LokesMammi
    lillastorafamiljen skrev 2013-10-07 18:49:02 följande:
    Välkomna alla nya!
    Ibland känns det svårt att hänga med efter att ha jobbat en dag! Man har en hel del sidor att ta igen.

Ja, jag säger desamma. Går inte ut på datan när jag är ledig förrän barnet sover så det blir ett antal sidor o läsa! =)
  • LokesMammi

Jag är hungrig hela tiden. Är jag inte hungrig så mår jag illa o det går över om jag äter nånting!  Hel mysko. Så var det definitivt inte när jag väntade sonen! =)

• LokesMammi
    MissMf skrev 2013-10-09 20:49:53 följande:
    Tips på bra "gråt film" har lite tårar på lager :p

Åh, va heter den filmen. I Love You eller nåt sånt! En tjej vars pojkvän dör. Den är sååååå sorglig. Jag gråter varje gång jag ser den...........
  • LokesMammi

Vilket jävla helvete det var på jobbet idag! Jobbade 16-21. JAg o min kollega som är en toppen tjej har fått gjort ALLT idag! Varför kan inte alla hjälpas å o göra allt om man ska göra så en annan slipper göra andras jobb! Ååååhhhh! Fick ont i huvudet idag för vi fick göra så jäva mkt! SEn att man glömmer bort"! Det får man fan inte göra! ÅÅhhhhh!!!!!

• LokesMammi
    Frozen skrev 2013-10-09 21:44:44 följande:
    P.S I love you

Ah, just det! =) Tack! =)
  • LokesMammi

Jag mår illa varje dag. Går över när jag äter ngt som tur är! Med sonen kräktes jag nästan varje dag! Fick cykla in i buskarna påvägen till jobbet! =) hehe
    Stickningar i livmodern, ont i brösten, illamående el hungrig omvartannat! Trött!
    Blir lätt tjurig på min 2åring vilket inte är så kul!  

Svar på tråden Bf Juni 2014