• rosii

Bf Juni 2014

Woho här vill jag haka på! :) jag plussade imorse med ett svagt plus, enligt sista mens är jag än bara i v. 4+2 med bf 6 juni 2014. Mina symtom; brösten har växt en kupstorlek! (Kommer svullnaden lägga sig snart???) Halsbränna kvällstid. Drömde inatt att jag plussade :) åså typiskt psm humör, arg & lätt irriterad. Det svänger snabbt :)

• rosii
    Zwoom skrev 2013-09-30 18:07:01 följande:
    Gahhhhh känner som "värk" elelr som att det drar i magen...Bör man vara orolig?

Nej jag tycker inte du ska vara orolig, är nog livmodern som växer. Ligament & skit som töjs :)
  • rosii

Ja jag är också svullen, är andra barnet. särskilt svullen mot kvällen natten. Huvva att man ska behöva gömma redan. Någon annan med nästäppa??? Förra grav var jag täppt tamefan hela grav, trodde jag skulle bli psykotisk tillslut

Vem fixar bf & bild tråd? Ts eller någon annan?

• rosii

Oj vad många vi är redan vad kul! :)

Lillastorafamiljen; om du tänker på mf så är det inget jag oroar mig över i onödan. Tänker i te på det mer än att det kan hända. Försök att slappna av :)

• rosii

Tänker på bf listan, hade det inte varit lättare om man hade alla i nummer ordning, från första till sista juni? :) samt att ts kanske kan lägga in bf tråden i ts?

• rosii

Lotta84 & cherstinbovington; beklagar era mf, så tråkigt!! :( hoppas det tar sig snart igen!

• rosii

Våran dotter kommer just ha fyllt 4 när lille här är beräknad. Vi har inte haft så värst bråttom med syskon, ville helst ha 5 år mellan men nu blir det bara 4 ist, det blir nog bra det med! :)

• rosii

Såg att någon nämnde foglossning. Känner redan av mina när jag varit igång. Ordentligt tidigt! förra grav gick jag på kryckor sista 11 veckorna pga fogarna. & fet blev jag! Sängliggandes, deppig & choklad craving oh no no!!

• rosii
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 22:59:49 följande:
    fick foglossning i v. 11 med förra, hoppas det inte blir riktigt så jäkligt nu. Och alltid problem med ischiasnerven när jag är gravid

Det känns nästan inte helt rättvist att ha ont så tidigt. Nu har jag bara ont om jag rört mig över det vanliga.

När jag hostar så sliter det, antar det är ligament? Haha lite nojigt är det :)
  • rosii

Ja förstog att det var ligament, skönt att få de "bekräftat" :) förstår att det är en milstolpe för dig lillium, håller tummarna!

Svar på tråden Bf Juni 2014