Bf Juni 2014
Hmm undra om svullnaden på magen hinner gå ner sig innan den riktiga magen börjar kika fram.. myser med min lilla bula :) tänkte å köpa mig nå mamma jeans om nån vecka. Snoddarna får förlänga ett tag till :)
Hmm undra om svullnaden på magen hinner gå ner sig innan den riktiga magen börjar kika fram.. myser med min lilla bula :) tänkte å köpa mig nå mamma jeans om nån vecka. Snoddarna får förlänga ett tag till :)
Åh, jag hade ju gärna velat ta reda på kön då jag har tänkt ut en skit fin tapet till barnkammarn, men nyans beror ju såklart på kön.. men samtidigt vill jag ha en överraskning, förra grav visste vi!
Nog har jag tyckt att jag varit yr, men ikväll tog det priset. Höllpå svimma, kom helt plötsligt. Det börja ringa i öronen & svartna för ögonen, dessutom är man på jobbet & kunder & kollegor blir oroliga. Ramlade ihop på golvet. Någon som är såå yr? Hade ätit ganska nyligen & ställde mig inte upp. Hade stått ett tag. Möjligen att jag var stressad just då. Jätte obehagligt iaf :(
Har varit & goas med en 4 veckors bebis idag. Super mysigt! :) inte blir man just nå mer sugen!