• rosii

Bf Juni 2014

Hmm undra om svullnaden på magen hinner gå ner sig innan den riktiga magen börjar kika fram.. myser med min lilla bula :) tänkte å köpa mig nå mamma jeans om nån vecka. Snoddarna får förlänga ett tag till :)

• rosii

Åh, jag hade ju gärna velat ta reda på kön då jag har tänkt ut en skit fin tapet till barnkammarn, men nyans beror ju såklart på kön.. men samtidigt vill jag ha en överraskning, förra grav visste vi!

• rosii
    stinurt skrev 2013-10-11 20:14:55 följande:
    Jag har världens halsbränna och mår illa efter att jag har ätit!

Jag har också halsbränna, inte så mkt men i omgångar under dagen. Mest på natten. & helt igentäppt i näsan :(
  • rosii

Nog har jag tyckt att jag varit yr, men ikväll tog det priset. Höllpå svimma, kom helt plötsligt. Det börja ringa i öronen & svartna för ögonen, dessutom är man på jobbet & kunder & kollegor blir oroliga. Ramlade ihop på golvet. Någon som är såå yr? Hade ätit ganska nyligen & ställde mig inte upp. Hade stått ett tag. Möjligen att jag var stressad just då. Jätte obehagligt iaf :(

• rosii
    EQ85 skrev 2013-10-12 06:40:43 följande:
    Har du koll på vad ditt BLodtryck är?

Mitt e superlågt så kn också få.såna svimningskänslor.men svimmar inte

Jag vet inte hur blodtrycket ser ut, stressar mycket & har jämt hög puls så tror nog det är högt ist för lågt. Fast jag vet inte.
    mammasusan skrev 2013-10-12 07:44:12 följande:
    Rosii otäckt att bli så yr! Finns de nån medicin som kan avhjälpa det?

Jag har ingen aning. Kanske behöver vila :)
  • rosii
    honey1 skrev 2013-10-12 14:24:06 följande:
    Jag är så jävla arg!!! Måste bara säga det. Har ingen riktig anledning, men jag är så vansinnigt arg på min sambo vill strypa honom. Han är så slarvig och jobbig

Jag är också arg, inte heller har jag någon anledning. Arg & irriterad på nästan allt. Värst är det på jobbet där det är massor med konflikter.
  • rosii

Har varit & goas med en 4 veckors bebis idag. Super mysigt! :) inte blir man just nå mer sugen!

• rosii
    kakabus skrev 2013-10-13 08:40:08 följande:
    Vad tycker ni om att skaffa en fb grupp? Det är så mkt lättare med ex bilder!?

Jag har ingen facebook så jag hänger kvar här :)
  • rosii
    Smalltowngal skrev 2013-10-13 09:37:24 följande:
    Missfall här.. Vaknade för några timmar sen med mensvärk, gick på toa och det rann blod :'( plussade i torsdags och fick 1-2 på digitalt i fredags.. Vi hade försökt i 16 månader. Är så sjukt ledsen :(

Åh huvva beklagar! :(
  • rosii
    MissMf skrev 2013-10-13 10:19:18 följande:
    Jag hänger oxå kvar. Vill inte att nått ska råka komma upp på fb..

Nä inte riktigt än, litar inte på facebook därför jag plocka bort den :)
Svar på tråden Bf Juni 2014