• rosii

Bf Juni 2014

Tulpanen89 skrev 2013-10-24 10:08:59 följande:
    Jag är den ända som kan rensa kattlådan här. Så har inget val tyvärr :/

Fick en tid till gyn istället så dom kan göra ultraljud. Eftersom det kunde va något fel på graviditeten då jag blöder mer än vanligt.

Har nog aldrig haft sån otur som denna veckan :/

Bara du har på dig habdskar är det ingen fara :)
  • rosii
    sara gerdrup skrev 2013-10-24 12:02:17 följande:
    jag önskar er lycka till, jag har redan skrivit detta på fb tråden

men ville även skriva det här.

Jag lämnar denna tråden nu. vill någon ta bort min bf i den tråden?

linaochliten skrev 2013-10-24 15:20:14 följande:
    Missfall eller utomkvedshavandeskap. Det syntes ingen graviditet...

Usch så tråkigt, beklagar! :(
  • rosii

Bonden bra skrivet :)

Dagens positiva; köpt mig ett par mamma jeans som är såå sköna!

• rosii

Underbart visst äre! Bara en vecka kvar tills det blir 2 siffrigt :)

• rosii

Det här låter säkert jätte konstigt, vet inte vad som hänt idag. Har haft så otroligt stressigt idag, psykisk & fysisk. Har mått riktigt dåligt, deppig arg irriterad. Upplever att jag haft sammandragningar under dagen som gjort ont när jag stressat, & ikväll när jag tagit det lugnt har det lugnat ner sig. Kan det verkligen vara möjligt? I vecka 9? :s är det farligt, kan jag stöta ut bönan i magen med stress & sd? :(

• rosii
    Zwoom skrev 2013-10-27 06:25:12 följande:
    Jag har haft stress flera år (Panikångest som också är från stress) och ändå har jag fått friska välmående barn...Har du långvarigt stress osv kanske du skall snacka med någon läkare om hjälp

Jo jag går i kbt för det.
  • rosii
    honey1 skrev 2013-10-28 09:45:59 följande:
    Jag känner också hugg, kramper å stickningar i nedre delen av magen. Och i helgen kände jg även stick i muffen..

Men tror det är att kroppen förbereder sig :)

Men nåt jag redan har börjat känna av är foglossning. Är det möjligt?

Jag hade svår foglossning förra graviditeten (9månadwr sen) och blev igångsatt v38 pga det och hade kvar foglossningwn tills min dotter var 4 månader så är bara 5 månader sen jag blev av med det och nu känner jag av det igen. Kan det vara möjligt att få foglossning såhär tidigt?

Jag hade svår foglossning förra grav, har redan problem mrd fogarna. Haltar redan vissa dagar. Ja, det är möjligt. Speciellt när du har barn så tätt & sen också när du haft jobbig foglossning innan så är det stor möjlighet att få det igen & tidigare.
  • rosii

Jag har inte kunnat dricka kaffe på flera dagar, jag som annars är en riktig kaffemoster. Jag har inte ens nå sug! & hoppas tröttheten ger med sig snart, jag är så trött hela tiden! Sovit 13 h i natt igen.

• rosii

Någon med tips på hur jag får bort nästäppan? Eller lindrar den iallafall. Har svårt att andas hela tiden, värst är det till natten.

Svar på tråden Bf Juni 2014