• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • strumpan123
    rosii skrev 2013-10-19 20:13:09 följande:
    Jahaaa, har ni halsbränna? Där har ni boven då :) min klump försvinner när jag rapar, men då kommer det kräk i mun. Pest eller kolera. Ser inte min klump som ett problem då jag får bort den.
    har också fått kräk i munnen flera gånger nu när jag har rapat ibland haha 
  • bonden
    EQ85 skrev 2013-10-19 20:42:19 följande:
    Såg att du nu är med i gruppen.

Kanon!

Fast det är lite förvirrande att inte veta vem som är vem från FL. Kommer nog mest hänga här ett tag till men kul att kunna titta in där ibland.
  • MissMf

I vilken v är de bäst att göra vul? När ser man att det är en liten plutt där inne? :)

• Hallonmjölk

Idag går jag in i vecka 8 (7+0). Fast helt säker är jag ju inte. Den 31 okt ska jag på VUL så då får dom kolla upp vilken vecka jag är i.

Igår mådde jag fruktansvärt illa och det va en pina att jobba delad tur igår. Och knökstressigt hela dagen så jag va bra slut när jag kom hem igår kväll. 

• Frozen
    MissMf skrev 2013-10-20 06:45:17 följande:
    I vilken v är de bäst att göra vul? När ser man att det är en liten plutt där inne? :)
    Vi gjorde vul v7+0 och såg tydligt en liten plutt med tickande hjärta, samma sak förra gången v7+3

Igår kom hela lunchen upp efter ett par timmar, det sköna är att till skillnad från när man är magsjuk så känner jag mig piggare efter att ha spytt, fick tillbaka energin liksom, innan kände jag mig svimfärdig. 
  • Tulpanen89

Halsbränna har jag inte. Så klumpen beror inte på det. Den försvinner inte när jag spyr heller.. Ne ska ringa vc på måndag och få en tid för halsen. För nu orkar jag inte mer. Denna veckan har vart värre än någonsin..

• Sickan12
    Tulpanen89 skrev 2013-10-20 08:25:15 följande:
    Halsbränna har jag inte. Så klumpen beror inte på det. Den försvinner inte när jag spyr heller.. Ne ska ringa vc på måndag och få en tid för halsen. För nu orkar jag inte mer. Denna veckan har vart värre än någonsin..

Undrar om det kan vara sköldkörteln?
  • Cakes

Ja, läkaren ska ta prover för sköldkörteln på mig också. Så det kan det vara, Tulpanen89!

• honey1

Jag hade en "klump" i halsen för några år sen, åkte till doktorer som hela tiden konstaterade magkatarr och att det var reflux som jag fick mediciner mot för att magmunnen inte var stängd och då kändes det som en "klump" i halsen... Det är verkligen inte något hälsosamt då läkaren berättade att man kan få magcancer av det...