• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Tizi

Åh så kul att få se den lille!! Och bli framflyttad lite med :)

EMTP skrev 2013-10-21 11:27:40 följande:
    Här var jag på vul klockan 9 imorse. Var så nervös innan att jag trodde hjärtat skulle hoppa ut ur bröstet på mig.

Men allt såg bra ut i magen. Blev flyttad från 8+1 till 8+4 och läkaren tyckte gott att jag kunde gå efter den beräkningen istället för efter senaste mens, så då gör jag det. Närmare den magiska vecka 12. :)

Ett hjärta som slog och 19,8 mm lång var hen. 

Nu har jag dock ganska mycket molvärk, men antar att det är helt normalt eftersom man varit där och "bråkat" lite,       

• strumpan123

Det såg bra ut!!!!!! Rätt storlek på fostret!!! Men för tidigt att se hjärtat på den dåliga maskinen han hade. Ska tillbaka om tre veckor igen. Överlycklig! !!!!! Jag är gravid med en bebis i rätt storlek denna gång! Han trodde 6+2 Så bara 3 dagar tidigare vilket kan ha varit äggets tid innan det satt sig iiiiiiih

• EMTP
    strumpan123 skrev 2013-10-21 14:30:21 följande:
    Det såg bra ut!!!!!! Rätt storlek på fostret!!! Men för tidigt att se hjärtat på den dåliga maskinen han hade. Ska tillbaka om tre veckor igen. Överlycklig! !!!!! Jag är gravid med en bebis i rätt storlek denna gång! Han trodde 6+2 Så bara 3 dagar tidigare vilket kan ha varit äggets tid innan det satt sig iiiiiiih

Hurra! Grattis!
     :)
  • Tizi

Härligt!! Jag är oxå 6+2 idag!! Fick du något mått?

• carrro84

Gud så skönt! Jag är oxå 6+2 idag ;) härligt!!
  • Solan2011

Vad härligt o skönt o höra EMPT och Strumpan123!!! Nu kan ni slappna av och njuta av graviditeten!!!!

• Sickan12

Tror att "hos mig" är hälsosamtalet och inskrivningen vid samma tillfälle. I alla fall så uppfattade jag min inskrivning som ett hälsosamtal :). Idag går jag in i vecka 8. Har passerat den dagen då jag fick en blödning sist, och "imorgon" fick jag mf sist. Vet att det egentligen inte innebär något, men för mig känns det bra att passera dessa dagar utan att något händer. Gjorde ju ett tidigt ul förra veckan för att tidsbestämma, och har rul inbokat i januari. Funderar på att gå på ngt privat ul innan dess. Får se. Kanske räcker att ha kontakt med min bm för att släppa tankarna på att det ska gå åt skogen. Börjar känna mig tjock redan! Antar att det mest sitter i huvudet. Jag har några extra kilon "som jag är", så jag tror inte det syns så tidigt på mig.