Bf Juni 2014
Jag kommer få göra ett VUL därför att jag är så sjukt hispig/orolig/nojjig helt enkelt.
Jag kommer få göra ett VUL därför att jag är så sjukt hispig/orolig/nojjig helt enkelt.
Lider med er som börjat blöda. :(
Vecka 7 idag. Känns väääldigt länge kvar till vecka 12.
Grattis Lotta 84! :)
6+6 idag. Har mått vansinnigt illa hela veckan, men känner mig inte illamående alls idag. Tycker att alla symptom har försvunnit, men de kommer nog tillbaka. :) Minns att det var vissa dagar som man inte kände sig det minsta gravid under mina tidigare graviditeter också, och de har ju gått vägen så. :)
Har också vul om 9 dagar. Vilken vecka kommer du vara i då?
Känner sig alla svullna? Min svullnad har lagt sig tycker jag. Det är på kvällarna jag fortfarande är lite svullen. 7+2 nu.
Har inte heller någon sexlust. Blir illamående bara jag tänker på penisar. 
Här var jag på vul klockan 9 imorse. Var så nervös innan att jag trodde hjärtat skulle hoppa ut ur bröstet på mig.
Men allt såg bra ut i magen. Blev flyttad från 8+1 till 8+4 och läkaren tyckte gott att jag kunde gå efter den beräkningen istället för efter senaste mens, så då gör jag det. Närmare den magiska vecka 12. :)
Ett hjärta som slog och 19,8 mm lång var hen.
Nu har jag dock ganska mycket molvärk, men antar att det är helt normalt eftersom man varit där och "bråkat" lite,