Bf Juni 2014
Javisst Barilla! Här är min kula i v 19 (18+3)
Andra barnet prel BF 16/6

Javisst Barilla! Här är min kula i v 19 (18+3)
Andra barnet prel BF 16/6

Magbild.. Från förra fredagen.. Då vecka 16+5.. Är smal innan och jag fick min bula rätt så fort. Men nu är den "stor" redan när jag vaknar :) 
Skickar en bild på magen i vecka 17+0 :) 
hallonmjölk: Ok, jag har alltid gått över tiden så är inte orolig egentligen.. Men man kan ändå inte låta bli att undra lite så fort det dyker upp nåt nytt..
Har varit på Rul idag. I magen bodde en frisk och busig lillasyster till vår dotter. ;) Samma bf som innan, 15 juni. Känner mig jätteglad över ett lyckat Rul. Bonus att vi fick en sjukt trevlig och nogrann bm. En toppen dag med andra ord. ;)
Kul med alla bilder! Det finns en bildtråd som hör till denna tråd också, för er som inte visste det. Där ser ni fler magar och UL bilder. BF Juni 2014 - Bildtråd
barilla:Jo precis, man får väl dra gränsen vid att gör dem ont så får man kolla upp och annars lita på att det är som det ska, så länge det inte finns andra anledningar till att misstänka något. Tack för ditt svar!
Jag blev flyttad 1 dag. Bf 17 juni
Här är ett kort på den lille Krabaten <3

Igår kväll när jag skulle sova kände jag rörelser, tittade på magen och såg buffarna! Åååååhhhhhh!!!!! Mera, mera, mera! =)