Bf Juni 2014
Amalian83 skrev 2014-05-02 11:46:49 följande:
Grattis dimi och lycka till med bebisen! Skönt att hon är i goda händer på sjukhuset. Idag hade jag kontroll för första gången på fem veckor. Det var skönt att få lyssna på bebisens fosterljud igen. Det är ju full fart i magen varje dag så jag vet ju att hon har det bra, men ändå!
Hon ligger med huvudet nedåt, men har inte gått väldigt långt ned i bäckenet och hon har inte fäst sig än.
Söndag till onsdag åker far på tur till Köpenhamn. Han är lite nervös för en tidig start på förlossningen, men jag tänker att går det igång så går det igång. Köpenhamn är inte långt bort och han hinner hem innan jag måste till sjukhuset om det skulle vara så. Frågan är bara hur mycket han kommer slappna av på resan :)
Någon mer som har haft klåda på insidan av händerna och under fötterna? Jg hade det häromnatten, men inte efter det. Barnmorskan sa att jag måste ringa sjukhuset om det sker igen för det kan vara något med levern.
Min sambo ska iväg på hemvärnsövning när jag är i v 37+2 och är borta i 4 dagar. "lämna bilen hemma utifall vattnet går" sa jag då! =) Är dessutom ensam med 3åringen så jag vill ha bil! =)
Klåda hade jag fruktansvärt mkt i julas (så klart under helgerna :/) Fick komma in o lämna blod och fick tavegyl utskrivet. Men proverna visade inget fel. Nu kliar det bara nångång ibland. Tar en tablett då men jag blir så jäkla trött av den! :(